07:05|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 06 دی 1395 - 01:56
کد خبر: 5772

بهمن اسمعیل زاده :تامین ارتباط مناسب برای مردم در الویت کاری شرکت مخابرات قرار گرفته است

بهمن اسمعیل زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باریش نیوز با اشاره به عملکرد شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی گفت:در دوسال اخیر که اینترنت ،شبکه و اینترانت جایگاه و ارزش چند برابری داشته شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی نگاه ویژه به این بخش داشته است.
 

بهمن اسمعیل زاده :تامین  ارتباط مناسب برای مردم  در الویت کاری شرکت مخابرات قرار گرفته است

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز, مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی با اشاره به سند چشم انداز شرکت مخابرات ایران اظهار کرد:تمامی هم و غم شرکت مخابرات ایران و آذربایجان غربی تامین ارتباط  لازم و اینترنت مورد رضایت مردم است .
اسمعیل زاده با اشاره به تدوین برنامه پنج ساله شرکت مخابرات گفت:با توجه به این سند تحول در سه حوزه شبکه ، نگرش به مشتری و بخش آموزش  نیروی انسانی  متناسب با تکنولوژی روز ،تغییر و تحول عظیمی رخ خواهد داد.
مدیر مخابرات منطقه ی آذربایجان غربی افزود:سال 95 و 96 نقطه عطفی برای شرکت مخابرات است تا بسترهای اینترنت را حد گیگا بایت و پهنای باند بسیار بالا برای مردم ارائه کند.


وی گفت:در سال 95 برای مردم ملموس بود که شبکه سراسری همراه اول با توسعه بسیار گسترده خدمات خوبی را ارائه کرد به طوری که تا اخر سال  900 سایت G3،4G و2G پیش بینی شده که در شهرستان ارومیه 350 از سایت ها راه اندازی شده است و پیش بینی می شود تا اخر سال هم تعداد زیادی از سایت ها راه اندازی شوند.

اسمعیل زاده افزود:تلاش می کنیم تا دو ماه آینده شبکه های G3، 4G را در سطح استان و ارومیه گسترش دهیم.مدیر عامل شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی اظهار کرد:برای اینکه شرکت مخابرات بتواند اینترنت مناسبی را به مردم ارائه دهد  باید شیکه قیبر نوری را گسترش دهد.


وی گفت :در سال 95 و 96 بیش از 750 کیلومتر توسعه قیبر نوری با سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال  در استان انجام خواهد شد.اسمعیل زاده به توسعه وای فای در روستا ها اشاره کرد و گفت:تا پایان سال جاری در 100 روستای آذربایجان غربی اینترنت پر سرعت وای فای را تامین خواهیم کرد.مدیر عامل شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی افزود:580 روستا در استان آذربایجان غربی به شبکه اینترنتی متصل هستند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید