15:39|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 10 آبان 1395 - 08:49
کد خبر: 5397

انتظار داشتیم رئیس‌جمهور از فرهنگیان عذرخواهی و دلجویی کند/تأکید بر برخورد قاطع قوه قضائیه با متخلفان صندوق ذخیره فرهنگیان

نماینده مردم ارومیه در مجلس با تأکید بر لزوم برخورد قاطع قوه قضائیه با متخلفان در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: انتظار داشتیم رئیس‌جمهور به خاطر اتفاقات رخ داده در صندوق ذخیره فرهنگیان از فرهنگیان عذرخواهی کند.

انتظار داشتیم رئیس‌جمهور از فرهنگیان عذرخواهی و دلجویی کند/تأکید بر برخورد قاطع قوه قضائیه با متخلفان صندوق ذخیره فرهنگیان

باریش نیوز- نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به تخلفات صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت:‌انتظار داشتیم که آقای رئیس‌جمهور در یک گفت‌وگوی تلویزیونی بابت اتفاقات رخ داده در صندوق ذخیره فرهنگیان از جامعه فرهنگیان کشور عذرخواهی و دلجویی کند.

وی افزود: انتظار این بود که تا رئیس‌جمهور از قوه قضائیه بخواهد تا با خاطیان در صندوق ذخیره فرهنگیان که بیت‌المال را به هدر داده‌اند برخورد جدی داشته باشند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صندوق ذخیره فرهنگیان از پیش از این حیات خلوت وزرا بوده و هست. ما در مجلس هشتم تحقیق و تفحص از این صندوق را در دستور قرار دادیم اما سران نگذاشتند گزارش آن در صحن علنی قرائت شود.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: امیدوارم تا تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس به نحو شایسته صورت پذیرد و قوه قضائیه نیز با جدیت و قاطعیت با متخلفین آن برخورد کنند.

فارس

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید