12:43|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 07 آبان 1395 - 07:24
کد خبر: 5370

نمایندگان مجلس برای توسعه آذربایجان غربی باید اتحاد داشته باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه از عملکرد نامناسب نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

نمایندگان مجلس برای توسعه آذربایجان غربی باید اتحاد داشته باشند

به گزارش سرویس سیاسی باریش ،حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با  انتقاد  از عملکرد نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی  گفت: باید منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی اتحاد لازم را برای حل مشکلات استان را داشته باشند.

وی  اظهارداشت: اگر نمایندگان بدون انسجام و اتحاد در توسعه استان تلاش کنند  نمی توان به پیشرفت استان امیدوار بود باید انسجام و همدلی بین نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در ادامه بیان کرد: ازدواج و انتخاب نام مناسب برای فرزندان از وظایف اصلی پدر و مادر به شمار می رود که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در ۱۳آبان سال ۱۳۵۸ همه مستضعفان جهان نشان دادند که دیوار ستم، شکستنی است ادامه داد: امروز هم وظیفه ما در مقابل ظلم دشمنان و در راس آن ها آمریکا، ایستادگی و ماقبله با شهامت است.

حجت الاسلام قریشی با دعوت از تمامی گروه ها، احزاب و اقشار مختلف مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه امسال گفت: تاریخ آمریکا با خون ریزی گره خورده است امروز وظیفه و رسالت همه رسانه ها نشان دادن چهره واقعی استکبار است.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه سالها استکبار جهانی در راس آن آمریکا تلاش دارند بی عفتی را نماد انسان جلوه دهند گفت: روز ۱۳ آبان بهترین فرصت برای نشان دادن چهره کریه استکبار و اعلام انزجار از سیاست های ددمنشانه آمریکاست.

وی همچنین با انتقاد از بی توجهی به وضعیت خوابگاه های دانشجویی در استان عنوان کرد: در زمان قبل از انقلاب خوابگاه های دانشجویی به صورت متاهلی بود اما متاسفانه امروز تمامی خوابگاه های استان به صورت مجردی است و شاهد مشکلات زیادی در این بخش هستیم.

حجت الاسلام قریشی به همایش عظیم اربعین حسینی نیز اشاره کرد و گفت: عابیری که در مورد شان و جایگاه امام حسین (ع) و زیارت حرم ایشان به کار رفته است در مورد هیچ‌یک از ائمه اطهار (ع) به کار نرفته و این نشان از اهمیت زیارت حرم ایشان است.

وی اضافه کرد: کسانی که درصدد بودند نام و راه امام حسین (ع) را از بین ببرند امروز کجا هستند تا ببیند مرقد مطهر ایشان امروز پذیرای خیل عظیمی از عاشقان اهل بیت (ع) است.

 

 

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید