10:33|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 04 آبان 1395 - 07:15
کد خبر: 5351

500 واحد مسکونی بهسازی شده روستایی در آذربایجان غربی افتتاح شد

با حضورمعاون امورعمرانی استاندار 500 واحد مسکونی بهسازی شده روستایی در آذربایجان غربی افتتاح شد

500 واحد مسکونی بهسازی شده روستایی در آذربایجان غربی افتتاح شد

به گزارش سرویس اقتصادی باریش،این تعداد واحد مسکونی در قالب طرح نوسازی و مقاوم سازی واحد های مسکونی در آذربایجان غربی احداث شده اند که بطور همزمان با حضور معاون امور عمرانی استانداربه بهره برداری رسیدند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در آیین بهره برداری از این واحدها که بصورت نمادین در روستای صداقه ارومیه برگزارشد گفت:این تعداد واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بانکهای عامل وروستائیان در قالب طرح بهسازی و مقاوم سازی خانه های روستایی احداث شده اند.
ایوب عزیزی افزود: برای احداث این واحدها 75 میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است.
وی با اشاره به طرح نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ادامه داد:در قالب این طرح نوسازی و مقاوم سازی 67 هزار واحد مسکونی در روستاهای استان آغاز شد که تا کنون 64 هزار واحد تکمیل و بهره برداری رسیده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد:امسال نیز سهمیه استان از این محل 12 هزار واحد روستایی است و دولت برای بهره مندی بیشتر مردم از این طرح سقف تسهیلات اعطایی را از 150 میلیون ریال به 200 میلیون ریال افزایش داده است.
ایوب عزیزی همچنین گفت: پیش از اجرای این طرح 4 درصد خانه های روستایی استان مقاوم بودند و با بهره برداری از واحد های احداث شده این میزان به 35 درصد افزایش یافته است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید