14:24|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 28 مهر 1395 - 12:04
کد خبر: 5319

سرمربی: نبود پاسور اصلی مشکل اصلی تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل پیکان بود

سرمربی ایتالیایی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: شرایط تیم در آخرین روز تغییر کرد و نبود پاسور اصلی مشکلات زیادی در دیدار با پیکان تهران، برایمان ایجاد کرد.

سرمربی: نبود پاسور اصلی مشکل اصلی تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل پیکان بود

به گزارش سرویس ورزشی باریش، یوبومیر تراویسا پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل تیم پیکان تهران در مصاحبه تلویزیونی افزود: بازیکنانم در این دیدار کمی عصبی بودند و همین موضوع موجب شد تا بعضی از موقعیت ها را در حین بازی از دست بدهیم.
وی اظهار کرد: باید قبول کرد که بازی اول برای هیچ تیمی ساده و آسان نیست و استرس خاص خود را دارد.
تراویسا بیان کرد: امروز شرایط خاصی برای تیم ما به وجود آمد و در آخرین لحظات مطلع شدیم که کارت بازی پاسور اصلی تیم به علت تعلل فدراسیون والیبال ایتالیا در ارسال مدارک صادر نشده است در حالی که تمرینات ما بر اساس وجود همین پاسور طراحی شده بود.
وی گفت: به طور یقین تا 2 روز آینده مشکل کارت بازی دراگان تراویسا حل می شود و فدراسیون ایتالیا اجازه بازی او را صادر خواهد کرد تا در بازی های آینده بتواند تیم شهرداری ارومیه را همراهی کند.
 تیم شهرداری ارومیه در هفته نخست سی امین دوره رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه سه بر یک مقابل پیکان تهران مغلوب شد.
شهرداری ارومیه، بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری تبریز، شهرداری ساری، هاوش گنبد، کاله مازندران، پارسه تهران، سایپای تهران، متین صالحین ورامین، آرمان ورزشی اردکان و شهرداری اراک 12 تیم حاضر در این دوره این رقابت ها هستند.
امسال بر اساس برنامه ریزی انجام شده رقابت های لیگ برتر والیبال جام شهدای منا از ٢٨ مهر ماه جاری آغاز و ٢٥ اسفند به پایان می رسد و دیدارهای مرحله پلی آف سی امین دوره لیگ برتر والیبال به صورت ٢ بازی از سه بازی برگزار می شود.
باشگاه شهرداری ارومیه که از سال 90 تاکنون حمایت از تیم والیبال این شهر را بر عهده گرفته است، امسال با رویکردی جدید با دعوت از مربی ایتالیایی به نام یوبومیر تراویسا سعی در جبران ناکامی های گذشته کرده است.
شهر ارومیه با 60 سال قدمت در رشته والیبال و داشتن 22 مربی بین المللی، به جز مقام قهرمانی جام کوروش در سال 1350 هیچ مقام قهرمانی دیگری ندارد و هواداران والیبال دوست این شهر همچنان در حسرت کسب کاپ طلایی و راهیابی به جام باشگاه های آسیا هستند.
تیم والیبال شهرداری ارومیه سال گذشته با هدایت جهانگیر سیدعباسی بدون انجام دیدار رده بندی، مقام سوم مشترک لیگ برتر ایران را به همراه تیم ثامن الحجج مشهد به دست آورد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید