18:15|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 25 مهر 1395 - 08:58
کد خبر: 5300

ثبت نام رايگان سرشماري اينترنتي در بيش از 750 دفتر ICT روستايي و پيشخوان دولت

رييس سازمان برنامه و بودجه آذربايجان غربي گفت: بيش از 750 دفتر ICT روستايي و پيشخوان دولت آماده ثبت نام رايگان خانوارهاي استان در سرشماري اينترنتي هستند .

ثبت نام رايگان سرشماري اينترنتي در بيش از 750 دفتر ICT روستايي و پيشخوان دولت

به گزارش سرویس اجتماعی باریش،ناصر حضرتي با اشاره به تمديد مرحله اينترنتي سرشماري عمومي نفوس و مسكن 95  تا 27 مهرماه اظهار داشت: براساس هماهنگي هاي صورت گرفته از سوي ستاد سرشماري عمومي نفوس و مسكن استان با اداره كل ارتباطات و فن آوري اطلاعات استان از امروز تا 27 مهر ماه ثبت نام اينترنتي در تمام دفاتر ICT روستايي و دفاتر پيشخوان دولت به صورت رايگان انجام مي شود.

وي افزود: در آذربايجان غربي 759 دفتر ICTروستايي و پيشخوان دولت فعاليت دارد كه از اين تعداد 550 دفتر ICT  روستايي و مابقي دفاتر پيشخوان دولت است كه به مدت سه روز آماده ثبت اطلاعات و آمار خانوارهاي استان در سامانه سرشماري نفوس و مسكن هستند.

حضرتي با اشاره به افزايش استقبال مردم استان براي ثبت نام اينترنتي در سرشماري ابراز اميدواري كرد با بسيج امكانات و فراهم كردن بسترهاي لازم در روزهاي پاياني مرحله اينترنتي شاهد روند صعودي مشاركت مردمي در سرشماري باشيم.

مدير اجرايي ستاد سرشماري عمومي نفوس و مسكن آذربايجان غربي گفت: خوشبختانه نرخ مشاركت خانوارهاي استان به 15.65 درصد رسيده است و تا صبح امروز 161 هزار و 581 خانوار اطلاعات و آمار مربوط به 565 هزار و 726 نفر از جمعيت استان را در سامانه سرشماري وارد كرده اند.

وي در پايان ضمن قدرداني از همكاري نهادها و دستگاههاي اجرايي در اجراي طرح ملي سرشماري عمومي نفوس و مسكن 95، بر لزوم ثبت نام اينترنتي كاركنان دولت در مرحله اينترنتي سرشماري تأكيد كرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید