16:00|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 12 مهر 1395 - 02:16
کد خبر: 5208

توزیع بنزین یورو ٤ در خراسان رضوی به ٢٣١ میلیون لیتر رسید

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی، از توزیع ٢٣١ میلیون و ٨٠٣ لیتر بنزین یورو ٤ در ٦ ماه نخست امسال در این منطقه خبرداد.

توزیع بنزین یورو ٤ در خراسان رضوی به ٢٣١ میلیون لیتر رسید

محمدمهدی قرایی در گفتگو یی اعلام کرد: در نیمه نخست امسال بیش از ٢٣١ میلیون و ٨٠٣ هزار لیتر بنزین به منطقه خراسان رضوی ارسال شده که از این مقدار ٢١٣ میلیون و ٣٢٩ هزار لیتر مصرف شده است.

به گفته وی، بنزین یورو ٤ توزیع شده در منطقه خراسان رضوی در فروردین ماه به ٣٧ میلیون و ٤٤٢ هزار لیتر، اردیبهشت ماه به ٣٦ میلیون و ٨٧٠ هزار لیتر، خردادماه ٤٠ میلیون و ٥٢٠ هزار لیتر، تیرماه ٣٣ میلیون و ١٤٩ هزار لیتر، مردادماه ٤٠ میلیون و ٤٢٦ هزار لیتر و در شهریورماه ٤٢ میلیون و ٩٢٢ هزار لیتر رسید.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی اعلام کرد: در سال ٩٣ بیش از ١٤٩ میلیون و ١٣٤ هزار لیتر و سال ٩٤ بیش از ٤٤٠ میلیون و ٨٣١ هزار لیتر بنزین یورو ٤ در منطقه خراسان رضوی توزیع و مصرف شده است.

به گفته وی، مقدار بنزین یورو ٤ مصرفی در منطقه خراسان رضوی در سال‌های ٩٣، ٩٤ و ٦ ماه سال ٩٥ به بیش از ٦٧٢ میلیون و ١٦٠ هزار لیتر رسیده است.     
                                                                                                                      
مصرف ١٦٠ میلیون لیتر نفت گاز یورو ٤ در نیمه نخست امسال

قرایی در ادامه از مصرف بیش از ١٦٠ میلیون و ٦٥٩ هزار لیتر نفت گاز یورو ٤ در منطقه خراسان رضوی خبر داد.

وی افزود: در ٦ ماه نخست امسال بیش از ٢١١ میلیون و ٨٨٢ هزار لیتر نفت گاز یورو ٤ به منطقه خراسان رضوی ارسال شده که از این میزان ١٦٠ میلیون و ٦٥٩ هزار لیتر  مصرف شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی مصرف نفت گاز یورو ٤ در فروردین ماه را ١٦ میلیون و ٩٧٧ هزار لیتر، اردیبهشت ماه ٢٣ میلیون و ١٩٩ هزار لیتر، خردادماه ٢٤ میلیون و ٩٩٠ هزار لیتر، تیرماه ٣١ میلیون و ٣٢ هزار لیتر، مردادماه ٣٢ میلیون و ٣٤٠ هزار لیتر و شهریورماه را ٣٢ میلیون و ١٢١ هزار لیتر اعلام کرد.

به گفته وی، مقدار نفت گاز مصرفی در منطقه خراسان رضوی سال ٩١ به یک میلیون و ١٥٩ هزار لیتر، سال ٩٢ به ٣٣ میلیون و ٦٦٦ هزار لیتر، سال ٩٣ به ١١٢ میلیون و ٧٣٢ هزار لیتر، سال ٩٤ به ١٩٤ میلیون و ٩٧٣ هزار لیتر رسید.

قرایی ادامه داد: مجموع نفت گاز  یورو ٤ مصرف شده از سال ٩١ تا نیمه نخست امسال به ٥٠٣ میلیون و ١٨٩ هزار لیتر رسیده است.

وی،در پایان مجموع فرآورده های نفتی (بنزین و نفت گاز یورو ٤) مصرفی از سال ٩١ تاکنون در منطقه خراسان رضوی را یک میلیارد و ١٧٥ میلیون و ٣٤٩ اعلام کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید