02:22|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 06 مهر 1395 - 11:37
کد خبر: 5160

عطاپور جایگزین یوسف نژاد در هیأت قایقرانی استان شد

طی مراسمی که با حضور مدیرکل و جمعی از مسئولین ورزشی و نیز اعضا و ورزشکاران هیأت قایقرانی برگزار شد، سرپرست جدید هیأت استان معارفه گردید.

عطاپور جایگزین یوسف نژاد در هیأت قایقرانی استان شد

به گزارش سرویس ورزشی باریش ، در مراسمی که ظهر روز یکشنبه ۴ مهرماه و با حضور مدیرکل و جمعی از مسئولین ورزشی و نیز اعضا و ورزشکاران هیأت قایقرانی برگزار شد، حکم ابلاغ سرپرستی هیأت قایقرانی استان به دکتر هوشنگ عطاپور تحویل و وی برای اعضاء معارفه گردید.
دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم با تأکید بر مدیریت شایسته و خصوصیت های بارز اخلاقی و رفتاری سرپرست جدید هیأت قایقرانی استان گفت: توان مدیریتی بالا و تجربه مسئولیت های بزرگ هوشنگ عطاپور که یکی از چهره های تأثیرگزار فرهنگی و اجتماعی می باشد می تواند رشته قایقرانی را که یکی از مستعدترین رشته های این استان می باشد را به جایگاه واقی خود در کشور برساند.
چمن گلی ابراز امیدواری کرد که با همدلی و پشتکار ورزشکاران و اعضای هیأت روزهای خوبی در انتظار قایقرانی استان باشد چرا که آذربایجان غربی یکی از قطب های مسلم این رشته ورزشی در کشور بحساب می آید.
هوشنگ عطاپور سرپرست جدید هیأت قایقرانی استان نیز در این مراسم با تقدیر از حسن اعتماد مدیرکل ورزش و جوانان برای تصدی این مسئولین گفت: بنده ورزش را بعنوان یکی از مهمترین رویکردهای توسعه مسائل اجتماعی و فرهنگی می دانم و بعنوان یک خادم و کارگزار نظام اسلامی در این استان تمام تلاش و همت خود را برای توسعه و پیشبرد ورزش قایقرانی و البته سایر رشته ها نیز خواهم برد.
وی با تشکر از رشد قابل توجه برنامه های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در حوزه ورزش های همگانی و قهرمانی و نیز مسائل و موضوعات مهم حوزه های فرهنگی و امور جوانان از زمان تصدی مسئولیت دکتر چمن گلی بعنوان مدیرکل، از حل کمپ تمرینی سد شهرچایی ارومیه پس از جلسات سه جانبه با مدیران کل منابع طبیعی و آب منطقه ای استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با وفاق و همدلی و تلاش مسیر روشنی برای قایقرانی استان فراهم گردد.
 
* لازم به ذکر است پیش از این ، ولی یوسف نژاد مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری آذربایجان غربی در جایگاه سرپرست هیات قایقرانی استان فعالیت می کرد و بدلایل شخصی و فعالیت سنگین حراست استانداری آذربایجان غربی استعفای خود را تحویل عبدالله چمن گلی کرده بود تا اینکه بعد از چند ماه درخواست برای ماندن و انکار یوسف نژاد در این مسوولیت مورد موافقت مدیرکل ورزش و جوانان استان قرار گرفت  و عطاپور جایگزین یوسف نژاد در هیات قایقرانی استان گردید.
دکتر هوشنگ عطاپور که سابقه دیرینه در حوزه فعالیت های اجتماعی دارد در حال حاضر مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی می باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید