02:10|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1395 - 05:02
کد خبر: 5083

فوتسال ایران در یک هشتم جام جهانی به برزیل رسید

تیم ملی ایران با نتیجه 3-3 مقابل آذربایجان در یک هشتم نهایی با برزیل رو به رو شد و همزمان شانس بسیار زیادی که برای حضور در نیمه نهایی جام جهانی وجود داشت را از دست داد. ایران با این قرعه به بالای جدول آمد که قهرمان جهان هست در حالی که آدربایجان به پایین جدول رفت که تا نیمه نهایی ، تایلند و پرتغال را رو به روی خود می بینید.

فوتسال ایران در یک هشتم جام جهانی به برزیل رسید

تیم ملی فوتسال ایران در یک هشتم نهایی جام جهانی رقیب برزیل شد. شاگردان ناظم الشریعه با تساوی مقابل آذربایجان و به خاطر سوم شدن در گروه باید مقابل برزیل قرار بگیرند. 

 

به گزارش باریش در روز سوم بازی های جام جهانی فوتسال که در کلمبیا برگزار می شود تیم ملی فوتسال ایران مقابل آذربایجان قرار گرفت.

 

دیداری که برای تعیین تیم دوم گروه و صعود کننده اهمیت بسیار زیادی داشت. ایران تا قبل از این دیدار امتیازاتی مساوی با آذربایجان داشت اما به خاطر تفاضل گل کمتربرای صعود حتما به پیروزی نیاز داشت.

 

تیم ملی ایران بازی را تهاجمی آغاز کرد و احمد اسماعیل پور در همان دقیقه اول، گل ایران را به ثمر رساند اما در یک رفت و برگشت تیم حریف صاحب ضربه کرنر شد و تنها 28 ثانیه بعد از گل ایران، آذربایجانی ها با شوت محکم به گل تساوی رسیدند.

 

در ادامه هر دو تیم یک بار توپ را به تیر دروازه تیم مقابل زدند و بازی پایاپای دنبال شد. اما شاگردان ناظم الشریعه در پنج دقیقه آخر نیمه برتر از حریف ظاهر شدند و موقعیت های مسلم گلزنی توسط ملی پوشان از دست رفت تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم بازهم ایران بود که بهتر آغاز کرد و در دقیقه 22 توسط فرهاد توکلی به گل دوم رسید اما بازهم لحظاتی بعد برتری ایران به خطر افتاد و گل دوم و تساوی آذربایجان با شوتی نه چندان پرقدرت وارد دروازه سپهر محمدی شد. اما در حالی که این فوتسالیست های ایران بودند که روی توپ و میدان تسلط داشتند، اشتباه مرگبار اصغر حسن زاده بازیکن آذربایجان را در موقعیت گلزنی قرار داد و ایران گل سوم را در دقیقه 34 به بدترین شکل ممکن دریافت کرد.

 

بازیکنان ایران روی یک حرکت تیمی حسین طیبی را صاحبه موقعیت گلزنی کردند و این بار حسین طیبی در دقیقه 35 موفق شد گل تساوی را برای ایران به ثمر برساند. در فاصله 2 دقیقه تا پایان بازی ناظم الشریعه از سیستم پاورپلی استفاده کرد و ایران با پنج بازیکن حمله کرد تا گل برتری را به بزند. چند موقعیت نیز روی این تاکتیک بدست آمد اما همه آن ها از دست رفت و بازی با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

 

تیم ملی ایران با این نتیجه مقابل برزیل قرار گرفت و همزمان شانس بسیار زیادی که برای حضور در نیمه نهایی جام جهانی وجود داشت را از دست داد. ایران با این قرعه به بالای جدول آمد  که قهرمان جهان هست در حالی که آدربایجان تا نیمه نهایی ، تایلند و پرتغال را رو به روی خود می بینید. 

 

ایران برای بازی در یک هشتم نهایی جام جهانی روز پنج شنبه و از ساعت 1:30 صبح  به میدان خواهد رفت. 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید