00:11|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1395 - 04:01
کد خبر: 4699

طرح غربی و صهیونیستی در منطقه فساد آور است

عصر دیروز جانشین دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین  با حضور در ارومیه در نشستی با محوریت نقش مقاومت اسلامی در دفاع از منافع ملی به گفتگو پرداخت.

طرح غربی و صهیونیستی در منطقه فساد آور است

به گزارش سرویس سیاسی باریش , ابوشریف در ابتدای سخنرانی خود ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع)و روز مقاومت از طرح های امام خمینی (ره)گفت:امام خمینی  بدنبال جهش و توسعه امت اسلامی  بودو این طرح نهضت اسلامی در مقابل طرح های استعماری و فاسد غربی به ظهور آمد.

ابوشریف با فساد آور خواندن طرح های دولت های غربی در منطقه گفت:طرح های غربی فساد به همراه خواهند آورد و طرح استعمارگری با استفاده از زور مطلق وارد منطقه شده  که ابتدای شروع آن اشغال الجزایر توسط فرانسه بود ولی طرح امام خمینی اصلاح به همراه داشت.

ابوشریف در ادامه گفت:کشور ایران نیز بعد از پیروزی در انقلاب شاهد هجمه استعمارگران برای جلوگیری از پیشرفت بوده است و از جمله این اقدامات میتوان به جنگ 8ساله و تحریم های اقتصادی اشاره کرد.

ابوشریف گفت:طرح نهضت ما نیز بایستی در مقابل طرح استعماری با همان قدرت وبا اضافه کردن خشونت ادامه یابد چرا که کشورهای غربی با قراردادن رژیم صهیونیستی به عنوان پایگاه  فساد در منطقه در پی گسترش اهداف خود میباشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید