14:57|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1395 - 02:37
کد خبر: 4677

سرمایه‌گذاران چینی برای احداث کارخانه فروکروم در خوی اعلام آمادگی کردند

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: دو نفر سرمایه‌گذاران چینی برای احداث کارخانه فروکروم در شهرستان خوی اعلام آمادگی کردند.

سرمایه‌گذاران چینی برای احداث کارخانه فروکروم در خوی اعلام آمادگی کردند

عبدالحمید سرتیپی در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسه نمایندگان شرکت "هلدینگ‌چیان‌جی" کشور چین با معاونت معدنی سازمان صنعت و معدن استان"اظهار داشت: در این باره، دو نفر سرمایه‌گذار چینی علاقه‌مند به همکاری در زمینه احداث واحد فرآوری برای تولید کنستانتره کروم شدند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: در نهایت آنان به دنبال احداث کارخانه فروکروم در شهرستان خوی بوده و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربابجان غربی نیز از احداث این واحد تولیدی استقبال می کند.

وی تصریح کرد: با توجه به گسترش سنگ های افیولیتی و اولترابازیک های حاوی کروم در استان،این مزیت ها دارای ظرفیت سرمایه گذاری مناسب و سودآور در منطقه هستند.

سرتیپی بیان کرد: از سوی دیگر با توجه به قرار گرفتن کشورمان در مسیر جاده ابریشم و وجود تفاهم نامه‌های همکاری علمی و اقتصادی بین چین و جمهوری اسلامی ایران، احداث این کارخانه بسیار منطقی و لازم به نظر می رسد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی افزود: بی شک احداث کارخانه تغلیظ و فرآوری تولید کنستانتره در محل معدن و احداث کارخانه تولید فروکروم با ظرفیت تولید سه هزار تن در ماه به صورت محصول خروجی از این کارخانه، زمینه گسترش فعالیت‌ و رشد اقتصادی را در منطقه به دنبال دارد.

تسنیم

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید