16:01|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1395 - 01:47
کد خبر: 4649

ایجاد ۱۰ نقطه شهر برای میادین میوه و تره بار در ارومیه/ میادین میوه و تره بار ارومیه ساماندهی می‌شوند

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر ارومیه گفت: میادین میوه و تره ارومیه در ۱۰ نقطه از شهر ارومیه به عرصه محصولات با کیفیت و با قیمت تحت نظارت شورای شهر ارومیه به فعالیت می‌پردازند.

ایجاد ۱۰ نقطه شهر برای میادین میوه و تره بار در ارومیه/ میادین میوه و تره بار ارومیه ساماندهی می‌شوند

حسین پناهی در گفت‌و‌گویی، به تشریح برخی از اقدامات کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت: ساماندهی میادین میوه و تره بار محلی از اقدامات محله محوری کمیسیون نظارت است که در شهر ارومیه اجرا می‌شود.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: این اقدام با هدف کمک به اشتغال مردم و ساماندهی مشاغل در شهر ارومیه اجرا شده و از دیگر مزیت‌های مهم این طرح مقابله با سد معبر است.

وی تصریح کرد: با پیگیری کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه، 10 نقطه شهر برای ایجاد میادین میوه و تره بار در سطح شهر ارومیه مکان یابی شده که علاوه بر میوه و تره بار دیگر الزامات زندگی از جمله مواد پاک کننده و شوینده، حبوبات، نوشت افزار و لوازم بهداشتی در این میادین عرضه می‌شود.

پناهی بیان کرد: با اجرای این طرح علاوه بر اینکه از معضلات ترافیکی و اجتماعی پیشگیری می‌شود بر روی کیفیت و قیمتهای محصولات عرضه شده نیز نظارت شده و تخلفات گزارش و رسیدگی می‌شود.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه اقدامات انجام شده از سوی این کمیسیون تا کنون به صورت کمی بوده نه کیفی خاطر نشان کرد: در رسیدگی به کیفیت مصوبات شورای شهر ارومیه به انتصاب و انتخابها نیز ورود خواهیم یافت.

وی افزود: برای پذیرش از گردشگران تابستانی در دهکده ساحلی چی چست، مصوباتی ارائه شده که این اقدامات در قالب خدمات کمسیسون نظارت انجام می‌شود، همچنین برای ساماندهی سد معبر گردشگران، پارک‌ها، نمازخانه‌ها، متکدیان و هفته بازار نیز مصوباتی از سوی این کمیسیون ارائه شده است.

پناهی با بیان اینکه در 45 مجموعه شهرداری سیستم نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد و ملزم به گزارش مصوبات عملیاتی به شورای شهر شدند گفت: از تاریخ دوازدهم شهریور سال 92 تا یکم تیر ماه امسال آمار لازمه دریافت شده و از 3 هزار و 986 مصوبه ابلاغی شورای شهر ارومیه تعدادی از مصوبات عملاً قابل اجرا نیستند.

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر ارومیه اظهارداشت: برخی از مصوبه‌ها اصلاً برای اجرا ورود نیافته‌اند و برخی نیز در گیر و دار اداری هستند، در حالت کلی روند اجرای مصوبات شورای شهر ارومیه رو به رشد و قابل قبول است و اجرای مصوبات شورا نیز اولویت بندی می‌شود.

تسنیم

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید