08:43|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1395 - 03:09
کد خبر: 4587

۸۰ درصد واحدهای شهرک صنعتی شهرستان سلماس تعطیل است

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه ۸۰ درصد واحدهای شهرک صنعتی شهرستان سلماس راکد است و ۲۰ درصد باقی مانده به صورت تک شیفته فعالیت می‌کنند.

۸۰ درصد واحدهای شهرک صنعتی شهرستان سلماس تعطیل است

شهروز برزگر در گفت‌وگویی با ابراز تاسف از رکود حاکم بر واحدهای صنعتی شهرستان سلماس اظهار داشت: متاسفانه 80 درصد واحدهای شهرک صنعتی شهرستان سلماس راکد بوده و 20 درصد باقی مانده به صورت تک شیفته فعالیت می‌کنند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌شک اگر مجلس شورای اسلامی به درستی قانون‌گذاری کرده و دولت در این رابطه لایحه تصویب کند و از سوی دیگر هر کس از آحاد جامعه به درستی وظیفه خود را در این رابطه انجام دهد مشکلات عدیده راه تولید حل می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی تصریح کرد: مسائل مربوط به نقدینگی، نبود سرمایه در گردش، مشکلات مربوط به بازاریابی، عدم کیفیت کالاهای تولیدی و نبود کمیته صادرات در استان از مشکلات اساسی به شمار می‌رود.

برزگر با تاکید بر اینکه باید نمایشگاه‌های بین‌المللی کشورمان برای بازاریابی در کشورهای خارجی برگزار شود افزود: این در حالی است که متاسفانه مشاهده شده که برخی برای حفظ موقعیت و منافع شخصی خویش، منافع استان را به خطر می‌اندازند در حالی که پیشرفت استان در گرو پیشرفت نظام است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از مشکلات واحدهای تولیدی استان و به تبع آن شهرستان سلماس را سومدیریت خواند و بیان کرد: هم اکنون استاندار آذربایجان‌غربی توانسته که در بین تمامی مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی وحدت و انسجام ایجاد کند و در این باره صرف کار و فعالیت مقام عالی استان کافی نبوده و همه باید هم‌سو و هم‌ جهت برای پیشبرد اهداف نظام و خدمت به مردم گام بردارند.

 

تسنیم

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید