14:26|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 19 تیر 1395 - 13:05
کد خبر: 4348

استاندار آذربایجان غربی درگذشت رئیس شورای شهر و تعدادی از شهروندان خویی را تسلیت گفت

استاندار آذربایجان غربی با صدور پیام های جداگانه ای، درگذشت رئیس شورای اسلامی شهر خوی و تعدادی از شهروندان خویی را تسلیت گفت.

استاندار آذربایجان غربی درگذشت رئیس شورای شهر و تعدادی از شهروندان خویی را تسلیت گفت

به گزارش باریش نیوز و به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت در پیامی با تسلیت فوت محمدرضا محبوبی رئیس شورای اسلامی شهر خوی به خانواده داغدار او و آرزوی صبر و شکیبایی برای بازماندگان آورده است: ضایعه درگذشت وی که از شخصیت های برجسته و فرهیخته شهرستان خوی بود، موجب تأسف و تألم خاطر شد و بی تردید تلاش بی وقفه آن مرحوم در عرصه های توسعه شهری و آبادانی شهر خوی هیچ گاه از اذهان محو نخواهد شد.
محمدرضا محبوبی رئیس شورای اسلامی شهر خوی شامگاه پنجشنبه پس از تحمل بیماری در 42 سالگی جان خود را از دست داد.
استاندار آذربایجان عربی همچنین در پیام دیگری ضایعه درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه آتش سوزی روستای شوریک خوی را جان سوز دانسته و آورده است: حادثه تلخ آتش سوزی روستای شوریک خوی که منجر به فوت و مصدوم شدن تعدادی از هم استانی ها در شهرستان خوی شد، موجب تالم شدید مردم و مسئولان استانی را فراهم کرد.
سعادت در پیام خود آورده است: اینجانب جان باختن جمعی از مصدومان این حاثه ناگوار را به خانواده های آنها و مردم و مسئولان شهرستان خوی تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر و برای قربانیان رحمت و مغفرت از خداوند متعال استدعا دارم. 
استاندار آذربایجان غربی روز پنجشنبه در آیین یادبود درگذشتگان این حادثه نیز حاضر شده و به دلجویی از بازماندگان پرداخت.
عصر روز چهارشنبه دو هفته قبل 24 تن از روستاییان شوریک خوی در حادثه انفجار گاز در این روستا مصدوم شدند که از این تعداد 13 نفر جان خود را از دست دادند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید