20:33|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 13 تیر 1395 - 13:24
کد خبر: 4278

جلسه رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه با دانشجویان معترض این دانشگاه

در پی اعتراضات دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه به وضعیت کیفیت غذا در این دانشگاه جلسه دانشجویان با رئیس این دانشگاه برگزار شد و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه با دانشجویان معترض این دانشگاه

به گزارش باریش ، در این جلسه عبداللهی شریف رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه در جلسه با اعضای شورای صنفی و فعالان صنفی به دلیل مسائل و اتفاقات مربوط به زمان اعتراض دانشجویان از نمایندگان دانشجویان دلجویی کرد.

در این جلسه خواسته ها و مطالبات دانشجویان در رابطه با کیفیت غذا به اطلاع رئیس دانشگاه رسید و نتایجی حاصل شد که تا شروع ترم آینده سعی در برطرف کردن آنها می شود.

«متن صورتجلسه دانشجویان با رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه به شرح زیر است:

1.  بودجه غذا از اول مهر از سایر هزینه ها جدا، ذخیره و هزینه خواهد شد.

2.  قرارداد با پیمانکار فعلی فسخ شده و اجازه شرکت در مناقصه به وی داده نخواهد شد.

3.  شورای صنفی حق نظارت کامل در مفاد قرارداد و همچنین عقد قرارداد با پیمانکار جدید را دارد.

4.  سلف آزاد از ترم آتی برای ارائه خدمات وعده های ناهار و شام مجددا شروع به کار خواهد کرد.

5.  استخدام کارشناس تغذیه برای ارزیابی کیفیت وعده های غذایی.

6.  شورای صنفی حق نظارت کامل نسبت به رعایت بهداشت و پخت و پز غذا در آشپزخانه پیمانکار غذایی را خواهد داشت.

همچنین در رابطه با مشکلات خوابگاهی و سرویس های ایاب ذهاب نیز بحث و گفتگوهایی صورت گرفت که ریاست دانشگاه قول مساعدت و پیگیری های لازم برای حل مشکلات را داد. گفتنی است مشکلات هر بخش به صورت جداگانه و کامل طی نامه هایی در اختیار وی قرار داده شد.

اعتراض هفته گذشته شورای صنفی و دانشجویان خوابگاه های خلیلی و شهید بهشتی صرفا جنبه صنفی داشته و هدف بهبود وضعیت وعده های غذایی دانشگاه بود. در روز های اخیر اتفاقاتی در داخل خوابگاه ها افتاد که شبهه استفاده ابزاری و بهره برداری های منفعت طلبانه و سیاسی کارانه برخی جناح های دانشگاهی از این اعتراض صرفا صنفی را بوجود آورد .

شورای صنفی دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه لازم می داند بار دیگر از این جناح های سیاسی اعلام برائت کرده و اقدام این افراد را تنها در راستای سوء استفاده از مسائل صنفی برای پیشبرد اهداف منفعت طلبانه خود می داند.»

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید