14:45|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 08 تیر 1395 - 10:59
کد خبر: 4197

تمامی درخواست‌های وام دانشجویی دانشگاه ارومیه پرداخت می‌شود

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه :تمامی درخواست‌های وام دانشجویی دانشگاه ارومیه پرداخت می‌شود

تمامی درخواست‌های وام دانشجویی دانشگاه ارومیه پرداخت می‌شود

به گزارش باریش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم ,معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه با اشاره به درخواست بسیار وام‌های دانشجویی گفت: به تمامی درخواست‌های پرداخت وام دانشجویی پاسخ مثبت داده می‌شود.

عبدالناصر نظریانی ، با اشاره به پرداخت وام‌های دانشجویی در دانشگاه ارومیه اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه ارومیه همواره به تمامی در‌خواست‌های وام اعم از بورس تحصیلی، شهریه، وام ازدواج و ودیعه مسکن پاسخ مثبت داده و همه آن‌ها را در اسرع وقت پرداخت کرده است.

وی گفت: در دانشگاه ارومیه تقاضای وام تحصیلی از دیگر وام‌ها بیشتر است و برخلاف تصور عده‌ای درخصوص تاخیر در پرداخت وام‌ها، این مشکل به صندوق رفاه بر‌میگردد و در حالت کلی، دانشگاه پس از ثبت نام از متقاضیان وام، تنها وظیفه پیگیری را برعهده داد.

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه با اذعان به کمبود امکانات دانشگاه و خوابگاه متاهلی اظهار داشت: به تمامی افراد متاهل خانم و آقا در صورت ثبت نام، وام ازدواج پرداخت می‌شود و اگر طرفین قصد اسکان در خوابگاه‌های دانشجویی را نداشته باشند می‌توانند از وام ودیعه مسکن نیز استفاده کنند که مقدار آن از چهار و نیم میلیون تومان به بالا است.

نظریانی با اشاره به سلایق مختلف غذایی دانشجویان اظهار داشت: در یک خانواده ممکن است که در مورد یک غذا نظرات مختلفی وجود داشته باشد و این موضوع در محیط بزرگی همچون دانشگاه ارومیه با بیش از 16 هزار نفر دانشجو، کارمند و هیئت علمی نیز صدق می‌کند.

وی با تشریح راهکارهای معاونت دانشجویی برای این موضوع تصریح کرد: در ایام سال با ایجاد پنج منو در سه وعده صبحانه، ناهار و شام و تدوین برنامه هفتگی غیر تکراری، سعی در پاسخگویی به سلایق مختلف غذایی دانشجویان داشته‌ و حق آزادی انتخاب بالایی به دانشجویان قائل شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه افزود: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، افطار و سحری نیز در سه منوی مختلف به دانشجویان ارائه می‌شود تا با وجود تطابق فصل امتحانات و ماه مبارک رمضان، هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

وی در ادامه با برشمردن اهمیت بخش تربیت‌بدنی و برنامه‌های آن بیان کرد: برنامه‌های تربیت‌بدنی دانشگاه ارومیه در دو بخش ورزش قهرمانی و ورزش‌های همگانی و نیز برپایی اردوهای تفریحی دنبال می‌شود.

نظریانی اظهار داشت: در بخش ورزش‌های همگانی نیز با تخصیص اماکن ورزشی در ساعات غیر درسی و غیر کاری به دانشجویان، ایجاد سایت دوچرخه سواری و تنیس و نیز با نصب دستگاه‌های ورزشی در تمامی خوابگاه‌های برادران و خواهران سعی در ارائه بهترین خدمات به دانشجویان داشتیم.

وی افزود: وقتی دانشجویی اعتراض می‌کند که از اهواز تنها برای دیدن طبیعت بکر ارومیه به این دانشگاه آمده اما تا به حال موفق به انجام این امر نشده نشان‌دهنده علاقه‌ دانشجویان به تفریح و سرگرمی سالم و خروج از سستی حاکم بر فضای خوابگاه‌هاست.

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه با اشاره به استقبال چشمگیر دانشجویان از اردوهای تفریحی تصریح کرد: این معاونت در طول فصل بهار به صورت هفتگی در دو بخش خواهران و برادران اقدام به برگزاری این اردوها کرده که پس از مهرماه دوباره از سرگرفته می‌شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید