04:54|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 06 تیر 1395 - 13:33
کد خبر: 4183

پرداخت تسهیلات 100 میلیون ریالی ازدواج توسط صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی

صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی به عنوان نخستین نهاد مالی در استان از خردادماه سال جاری براساس اعلام بانک مرکزی تسهیلات 100 میلیون ریالی ازدواج پرداخت کرده است.

پرداخت تسهیلات 100 میلیون ریالی ازدواج توسط صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی

به گزارش  باریش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی به عنوان اولین نهاد مالی در استان اقدام به پرداخت تسهیلات 100 میلیون ریالی ازدواج از خردادماه سال جاری براساس اعلام بانک مرکزی کرده است.

انواع تسهیلات اعطایی توسط صندوق کارآفرینی امید شامل تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، تسهیلات اشتغالزایی خانگی، تسهیلات اشتغالزایی خویش‌فرمایی، تسهیلات اشتغالزایی کارفرمایی، تسهیلات کارت معیشت کارکنان، تسهیلات قرض‌الحسنه بخش صنوف و سایر تسهیلات قرض‌الحسنه است.

صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی در سال 94 جزو چهار استان برتر در تمامی زمینه‌های پرداخت تسهیلات، ازدواج و تسهیلات ضروری براساس آمار اعلامی مرکز بوده و در زمینه وام ازدواج طی سال گذشته حدود 110 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی جزو 4 استان برتر در زمینه پرداخت تسهیلات

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی گفت: صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی در سال 94 جزو چهار استان برتر در تمامی زمینه‌های پرداخت تسهیلات، ازدواج و تسهیلات ضروری براساس آمار اعلامی مرکز است.

جعفر قلی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برنامه‌های صندوق کارآفرینی امید استان طی سال 95، اظهار داشت: برنامه‌های صندوق کارآفرینی امید استان در سال 95 براساس سیاست‌های ابلاغی از مرکز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از طرح‌های تولیدی خرد کوچک و زنجیره‌های تولید و همچنین حمایت از تسهیلات اشتغال، ازدواج و تسهیلات ضروری است.

وی حمایت از توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک از طریق کمک به توسعه فروش و خدمات پس از فروش برندهای معتبر داخلی، ایجاد زنجیره‌های تولید کالا و خدمات در سطح خرد و کوچک، افزایش سطح عمومی اشتغال پایدار در کشور از طریق توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک و ساماندهی و تقویت توان بازاریابی صادراتی کسب و کارهای خرد و کوچک را از جمله اهداف صندوق کارآفرینی امید برشمرد.

قلی‌پور به برنامه‌ها و اولویت‌های کاری صندوق کارآفرینی امید در سال 95 اشاره کرد و ادامه داد: تثبیت و پایداری مشاغل ایجادی متقاضیان تسهیلات صندوق کارآفرینی امید و بازگشت سرمایه به چرخه ارائه وام در صندوق و شناسایی استعدادها و توانمندی‌های متقاضیان تسهیلات به منظور ارائه تسهیلات هدفمند در سال 95 در برنامه کاری صندوق قرار دارد.

وی کمک به ارتقای سطح بهره‌وری کسب و کارهای خرد و کوچک تکمیل چرخه فعالیت اقتصادی محصولات بازارمحور برای پایداری کسب و کارهای خرد و کوچک را از جمله برنامه‌های صندوق عنوان کرد و ابراز داشت: یکپارچه‌سازی فعالیت متقاضیان تسهیلات خوداشتغالی براساس فرصت‌ها و مزیت‌های منطقه در چارچوب خوشه‌های منطقه‌ای در دستور کار است.

قلی‌پور کمک به برنامه‌ریزی صحیح و منسجم به منظور توانمندسازی مطلوب و آماده‌سازی صاحبان ایده و متقاضیان تسهیلات قبل از ورود به بازارکار و آغاز فعالیت اقتصادی، ایجاد زنجیره ارزش با رویکرد برندسازی و توسعه ظرفیت مشاغل موجود در فضای کسب و کارهای خرد و کوچک را از دیگر برنامه‌های صندوق کارآفرینی امید در سال 95 بیان کرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی با بیان اینکه مجموعا طی سال 94 بالغ بر 600 میلیارد ریال تسهیلات به تعداد 6 هزار و 919 فقره توسط صندوق کارآفرینی امید استان پرداخت شده، تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی در سال 94 جزو 4 استان برتر در تمامی زمینه‌های پرداخت تسهیلات، ازدواج و تسهیلات ضروری براساس آمار اعلامی مرکز است.

وی به فرآیند پرداخت تسهیلات کسب و کارهای خرد و کوچک در صندوق کارآفرینی امید اشاره کرد و یادآور شد: مشاوره و استعدادیابی، آموزش، ساماندهی، تامین مالی، راه‌اندازی کسب و کار، تولید محصول، خدمات بازاریابی و نظارت در فرآیند پرداخت تسهیلات کسب و کارهای خرد و کوچک مدنظر قرار دارد.

قلی‌پور با بیان اینکه ارائه تسهیلات به طرح‌های نوآور معرفی شده از طرف پارک علم و فناوری و مرکز رشد به صندوق صورت می‌گیرد، افزود: در این راستا مصاحبه‌های لازم انجام و بعد از بررسی طرح درصورتیکه در قالب اهداف صندوق قرار گیرد، حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

پرداخت تسهیلات 100 میلیون ریالی ازدواج از خرداد ماه سال جاری

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی به پرداخت تسهیلات 100 میلیون ریالی ازدواج از خرداد ماه سال جاری اشاره و اعلام کرد: صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی به عنوان اولین نهاد مالی در استان اقدام به پرداخت تسهیلات 100 میلیون ریالی ازدواج از خرداد ماه سال جاری براساس اعلام بانک مرکزی کرده است.

وی با اشاره به تحقق اهداف صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی طی سال 94، متذکر شد: صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی در سال 94 به 70 درصد از اهداف خود در تمامی زمینه‌ها رسیده و امید است امسال با تمامی توان و تلاش تحقق اهداف بالاتر از سال‌های قبل باشد.

قلی‌پور با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی دارای 14 دفتر شهرستانی با 37 پرسنل در استان آماده ارائه خدمات بوده، ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید به عنوان اولین نهاد مالی با هدف حمایت از بنگاه‌های خرد و کوچک تمامی تسهیلات را با کارمزد واقعی چهار درصد پرداخت می‌نماید.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی در پایان با اشاره به حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر جامعه، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف صندوق کارآفرینی امید که سال‌هاست آن را ادامه داده و خواهد داد حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر جامعه بوده که خوشبختانه تا حد امکان اهداف تحقق یافته است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید