05:36|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 05 تیر 1395 - 11:16
کد خبر: 4154

در 24 ساعت گذشته سیل و آب‌گرفتگی در آذربایجان شرقی تا تصادفات مرگبار در جاده‌ها

در 24 ساعت گذشته علاوه بر وقوع تصادفات مرگبار در جاده‌ها سیل و آب‌گرفتگی 5 شهرستان آذربایجان شرقی را درگیر کرده و 50 واحد مسکونی نیز دچار آسیب شده است.

در 24 ساعت گذشته  سیل و آب‌گرفتگی در آذربایجان شرقی تا تصادفات مرگبار در جاده‌ها

 به گزارش باریش نیوز,سیدمصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته که نیروهای امدادی در ان حضور داشتند، اظهار داشت: برخورد سواری تیبا با پژو 206 ساعت 8:10 صبح امروز در کیلومتر 12 جاده کوثر اردبیل حادثه دید و سبب آسیب دیدن سه مسافر شد.

وی افزود: برخورد پراید با گاردریل نیز صبح امروز در محور آب‌گرم ـ تاکستان در محور قزوین ـ آوج سبب آسیب دیدن دو مسافر شد که نیروهای امدادی جهت نجات جان آنها اقدام کردند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات اضافه کرد:‌ تصادف بین موتورسیکلت با سواری کیا در محور رامسر به جنت‌رودبار در مازندران ساعت 20:3 دقیقه شب گذشته سبب حادثه دیدن 3 مسافر شد. همچنین واژگونی زانتیا در کیلومتر 11 محور رابر ـ بافت سبب آسیب دیدن 3 مسافر شد.

مرتضوی همچنین از گم شدن دو نفر در محور سراوان به فومن گیلان خبر داد و اعلام کرد: این دو نفر روز گذشته ساعت‌ها گم شده بودند که توسط نیروهای امدادی نجات یافتند. همچنین یک کوهنورد روز گذشته در منطقه دودانگه در مازندران از کوه سقوط و دچار آسیب شده بود که توسط نیروهای امدادی از مرگ نجات یافت.

وی در پایان به عملیات سیل و آب‌گرفتگی طی 24 ساعت گذشته در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت:‌ 5 شهرستان تبریز، مراغه، بستان آباد،‌ شبستر و چاراویماق متأثر از این حادثه شده است که نیروهای امدادی بیش از 100 نفر در 5 روستا امدادرسانی کرده و 26 واحد مسکونی نیز توسط نیروهای هلال‌احمر از آب تخلیه شده است.

به گفته مرتضوی، 50 واحد مسکونی در روستای بیرق شهرستان تبریز به دلیل سیل و آب‌گرفتگی آسیب دیده و امدادرسانی در این روستا توسط تیم‌های امدادی همچنان ادامه دارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید