14:35|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1395 - 10:13
کد خبر: 4078

امام جمعه ارومیه : ایمان ؛ بهترین سلاح در مقابل دشمنان اسلام

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به دشمنی های استکبار جهانی با ملت ایران گفت : تنها با سلاح ایمان می توانیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم .

امام جمعه ارومیه : ایمان ؛ بهترین سلاح در مقابل دشمنان اسلام

به گزارش باریش به نقل از  خبرگزاری صداوسیما ؛  حجت الاسلام والمسلمین قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام اسلامی افزود : مقام معظم رهبری در بیانات مهم خودشان به صراحت خطوط انقلاب را ترسیم کردند و فرمودند که مصالحه با آمریکا به معنای دست برداشتن از دین و اعتقادات است و در این مسیر تنها با سلاح ایمان می توانیم خود را استوار و مقاوم نگه داریم.

وی با انتقاد از سیاست های دولت بحرین در تضییع حقوق شیعیان این کشور گفت : مدعیان دروغین دموکراسی و آزادی با همین عناوین به خون ریزی مظلومان مشغولند که نمونه بارز این ظلم در بحرین است .
خطیب جمعه ارومیه گفت : برغم اینکه بیشتر جمعیت بحرین را شیعیان تشکیل می دهند ولی حکومت این کشور با ظلم به شیعیان بحرین و اکثریت مردم برخلاف شعار دموکراسی و احترام به اکثریت ، شیعیان این کشور را زیر فشار قرار داده و آنها را از حق مسلم خود محروم کرده است  .
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در ادامه خطبه های نماز جمعه ارومیه به تشریح آثار و برکات ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت : در این ماه مبارک مسئولان باید ساز و کاری فراهم کنند تا انسان ها با دوری از مظاهر دنیوی و لذت های مادی به سوی توبه از گناهان و نزدیک شدن به رحمت الهی هدایت شوند. 
حجت الاسلام و المسلمین قریشی با اشاره به برپایی با شکوه نماز جماعت صبح در مساجد در ماه مبارک رمضان افزود : باید سنت برپایی نماز جماعت صبح را پس از ماه مبارک رمضان نیز ادامه دهیم چراکه در این امر فضیلت های زیادی نهفته است .
وی همچنین با اشاره به ایام رحلت حضرت خدیجه کبری (س) بانوان جامعه اسلامی را به پیروی از روش و منش آن حضرت توصیه کرد .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید