12:05|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1395 - 04:46
کد خبر: 4010

سرزمین شگفت انگیز + تصاویر

به سرزمینی اسرارآمیز می رویم که کوهستان آن، قله ای مسطح دارد که از آن بلندترین آبشار جهان سرازیر شده.

سرزمین شگفت انگیز + تصاویر

آبشاری که اگر از پایین تماشایش کنی، فکر می کنی از آسمان فرو می ریزد و اگر از بالا نگاهش کنی، فکر می کنی در بهشتی سبز و پهناور هستی که این آبشار آن را به دنیای واقعی مرتبط کرده. هرچه از عجایب این منطقه بگوییم کم است، بنابراین عکس ها را ببینید تا باور کنید و ادامه مطلب را بخوانید تا داستانش را بدانید ...

در قرن نوزدهم، هواپیمای کاشف آمریکایی بر فراز جنگل های ونزوئلا در حال پرواز بود که ناگهان دچار نقص فنی و مجبور به فرود اضطراری شد و درست در همین موقع، از لا به لای ابر و مه، کوهی عظیم با قله ای مسطح و آبشاری مرتفع نمایان شد تا آن روز " جیمز انجل " سرزمینی جدید را کشف کند. سال ها از آن ماجرا گذشته و امروزه داستان کوه مسطح و آبشار بلند بر سر زبان ها افتاده.
کوهستان رورایما، یکی از قدیمی ترین کوه های جهان با قله ای مسطح و دو میلیارد سال قدمت است که انواع گیاهان و جانوارن بر روی آن زندگی می کنند. هر روز بر روی آن باران می بارد و این آب با پیدا کردن راه خودش در سنگ ها و شکاف ها، از لبه رورایما جاری می شود تا بلندترین آبشار جهان ، یعنی آبشار فرشتگان با ارتفاع 979 متر شکل بگیرد. مطمئنا اگر به آمریکای جنوبی سفر می کنید، نباید بازدید از این مکان اسرارآمیز در ونزوئلا را از دست بدهید. بنابراین می توانید از تورهای موجود که برنامه های متنوعی دارند از جمله، ماجراجویی، کمپینگ در جنگل، کوهپیمایی تا به بالای کوهستان، بازدید از منطقه با هلیکوپتر، سنگ نوردی، پرش با چتر و ..کمک بگیرید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید