10:51|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1395 - 02:45
کد خبر: 3963

دختری که در بیمارستان پسر شد!

 با شکایت مادری که از بیمارستان سجاد یاسوج به مراجعه قضایی تحقیقات آغاز شد. این زن گفت در زایشگاه، تولد نوزاد دختری را به او نوید داده بود، با گذشت 11 روز از تولد کودک در اوج ناباوری یک نوزاد پسر تحویل گرفته است.

دختری که در بیمارستان پسر شد!

به گزارش باریش، این مادر که در زایشگاه بیمارستانی در یاسوج وضع حمل کرده، گفت: در ماه‌های ششم و هشتم حاملگی که به مرکز سونوگرافی یکی از پزشکان مراجعه کرده بودم، هر بار پس از انجام سونوگرافی می‌گفتند فرزندت دختر است. پس از زایمان، فرزندم را به بخش مخصوص نوزادان انتقال دادند و به من اجازه ندادند نوزادم را ببینم و حتی نگذاشتند پوشک بچه را عوض کنم. 11 روز از زایمان گذشته بود که نوزاد از بخش مخصوص بچه‌ها خارج شد و وقتی برای نخستین‌بار می‌خواستم پوشک بچه را عوض کنم، در کمال ناباوری متوجه شدم نوزادی که تحویلم داده‌اند، یک نوزاد پسر است که از همان لحظه دچار تشنج عصبی شدم و حالم به هم خورد.
پس از اینکه به روستای میمند، محل سکونت‌مان رفتیم، یک روز شخصی ناشناس با تلفن همراه شوهرم تماس گرفت و گفت: «شما بچه‌ام را برده‌اید و من تصمیم دارم شکایت کنم.»
پس از این واقعه ما به بیمارستان مراجعه کردیم تا از واقعیت قضیه باخبر شویم اما مسئولان بیمارستان موضوع عوض شدن بچه‌ها را انکار کردند و گفتند شخصی که در تماس تلفنی مدعی این موضوع شده، یک مزاحم تلفنی بوده است.به هر حال ما تصمیم گرفته‌ایم از طریق پزشکی قانونی و انجام آزمایش‌های تخصصی، حقیقت روشن شود، چرا که پس از آزمایش سونوگرافی اعلام شده بود فرزندمان یک دختر سالم است و حالا یک نوزاد پسر تحویل‌مان داده‌اند. ابهام دیگر اینکه چرا در زایشگاه تا چند روز اجازه نزدیک شدن به بچه را به ما نمی‌دادند.

 

 

رکنا/

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید