12:18|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 13 خرداد 1395 - 01:44
کد خبر: 3875

چهار زن ایرانی تحت تعقیب پلیس بین الملل+تصویر

پلیس بین المللل (اینترپل) چهار زن ایرانی با سوابق و جرائم گوناگون را تحت تعقیب قرار داده است.

چهار زن ایرانی تحت تعقیب پلیس بین الملل+تصویر

به گزارش باریش ، وبسایت پلیس بین‌الملل نام چهار زن ایرانی را به عنوان متهمان تحت تعقیب اعلام کرده است؛ چهار زن که با طرح شکایت‌هایی، موضوع فرار آنها به پلیس اینترپل اعلام شده است.
 

نخستین زن، خدیجه سیانی است که هیچ اطلاعاتی از اتهام او منتشر نشده است. دومین متهم تحت تعقیب زهرا حیدری مورچه‌خورتی است.

نام او به عنوان اولین زن تحت تعقیب در سایت پلیس بین‌الملل منتشر شد. این زن، متهم به پولشویی، اختلاس و جعل است اما سومین متهم چهره‌ای آشنا برای مشتریان شبکه‌های ماهواره‌ای است.

محترم مددی معروف به مینا مددی ، مجری برنامه‌های فارسی‌زبان شبکه‌های ماهواره است. این فرد کلاهبردار ادعا می‌کند صاحب قدرت پنهانی است که می‌تواند هر مشکلی غیر از مرگ را رفع کند.

محترم مددی که زنی ۵۱ ساله و مجرد است، ادعا می‌کند دارای دکترای افتخاری از یکی از دانشگاه‌های انگلستان است و همچنین چند کالج قدرت پنهان در سراسر دنیا دارد.

این در شرایطی است که او حتی سواد خواندن و نوشتن هم ندارد و به گفته مجریان دیگر شبکه‌ های فارسی‌زبان ماهواره‌ای که او را خوب می‌شناسند، وقتی موضوع بی‌سوادی او لو رفت برای اولین بار در برنامه، کاغذ و قلم آورد و اسم اشخاصی را که با هماهنگی خودش با برنامه تماس می‌گرفتند و از او تقاضای دعا می‌کردند، بسیار ناشیانه در کاغذ خط‌خطی می‌کرد.

وی که حتی نمی‌تواند در برنامه کلمات و جملات را به طور صحیح ادا کند، برای این‌که خود را از شر پرسش‌ های بینندگان خلاص کند، می‌گوید: «من در این قدرت کامل نیستم و هفت استاد قدرتمند مرا یاری می‌کنند.»

این زن براساس اعلام پلیس آگاهی بیش از یک میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.

چهارمین زن هم، گلناز وکیلی است که به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب قرار گرفته است.

رسانه‌ های فارسی‌زبان کانادا مدعی شدند؛ این زن وکیل بوده و مبلغ کلانی را با خود برده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید