15:32|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1395 - 03:45
کد خبر: 3841

آرامش و امنیت به بهترین نحو در استان مرزی آذربایجان غربی حاکم است

حجت الاسلام و المسلمین قریشی , نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه اولین سخنران مراسم سخنرانی رئیس جمهوری بودند و در سخنانی به بیان گوشه هایی از مشکلات و مطالبات مردم استان پرداختند.

آرامش و امنیت به بهترین نحو در استان مرزی آذربایجان غربی حاکم است

به گزارش باریش , حجت الاسلام و المسلمین قریشی ضمن خوش آمد گویی به ریاست محترم جمهور سخنان خود را آغاز کردند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به امنیت و آرامش حاکم بر جامعه از مسئولین سیاسی و امنیتی و اطلاعاتی تشکر کردند که آرامش و امنیت را به بهترین نحو در استان مرزی آذربایجان غربی حاکم کردند.

ایشان در ادامه سخنان خود فرمودند: امیدوارم که حضور رئیس جمهور در استان آذربایجان غربی برای مردم استان همراه با خیر و برکت باشد. امیدوارم حضور دکتر روحانی در استانی که پیروان ادیان و مذاهب و اقوام مختلف برادرانه در آن با یکدیگر زندگی میکنند موجب التیام مشکلات شهروندان شود. مدیریت در بحث کشاورزی , تسهیل صادرات محصولات کشاورزی , توسعه راه های مواصلاتی و تکمیل راه آهن ارومیه و بهره برداری مناسب از معادن زیر زمینی از اهم مطالبات مردم استان است. ایشان با بیان اینکه بیکاری جوانان یکی از بزرگترین معضلات حاکم بر استان است افزودند که مردم آذربایجان غربی مرزبانان این خطه هستند و باید از برکت این موقعیت جغرافیایی و مرزدای بهره ببرند نه اینکه بهای آن را بپردازند.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین قریشی برای ریاست محترم جمهوری آرزوی سعادت و توفیق و سربلندی کرد. و گفتند : افتخار میکنیم به 12 هزار شهید گلگون کفن که با نثار جان خود امنیت و اقتدار را بیمه کردند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید