21:08|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 06 خرداد 1395 - 02:47
کد خبر: 3796

افتتاح های تکراری

جلیل جباری , مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری طی اظهاراتی عجیب از افتتاح دوباره هتل‌ آنا ارومیه و هتل آتا سلماس به مناسبت سفر ریاست جمهوری خبر داد!

افتتاح های تکراری

به گزارش باریش , مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، از افتتاح سه پروژه همزمان با سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به استان خبر داد.

جلیل جباری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این طرح ها شامل هتل آنای ارومیه و هتل آتای سلماس و کمپینگ گردشگری شاهین دژ است افزود: برای افتتاح هتل آنا ارومیه مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال و برای هتل آتا سلماس مبلغ ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده که در مجموع دو هتل تعداد ۲۱۱ اتاق به تعداد اتاقهای اقامتی استان آذربایجان غربی افزوده می شود.

لازم به ذکر است که پروژه «کمپینگ گردشگری شاهین دژ» فعلا در فاز کلنگ زنی قرار دارد و شاید بتوان به افتتاح این طرح تا پایان قرن 14 خورشیدی (پایان سال 1399) امیدوار بود! از سوی دیگر مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی از افتتاح هتل آنا در شهر ارومیه خبر داد در حالی که نزدیک به یک سال از فعالیت این هتل در ارومیه میگذرد و این هتل تا کنون میزبان چندین همایش دولتی نیز بوده است! از سوی دیگر وعده افتتاح هتل آتا سلماس داده شده که این هتل نیز به گفته آقای حاج علیلو (فرماندار سلماس) پیش از این یکبار در ایام دهه فجر سال گذشته به افتتاح رسیده است!

 باید به این نکته نیز توجه داشت که این هتل ها با سرمایه بخش خصوصی احداث شده اند. با این حساب میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی کارنامه بسیار ضعیف خود در سالهای اخیر را با افتتاح پروژه هایی که یک سال از فعالیت هایشان میگذرد پنهان می کنند!

پیشنهاد ما به مسئولین سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی این است که در جریان سفر هیت دولت در کنار افتتاح طرح هایی که پیش از این افتتاح شده اند و یک سال از فعالیت شان میگذرد , شرایط را برای بازدید مسئولین دولتی از پل قلعه جوق , خانه اربابی , بافت قدیم شهر و... فراهم کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید