13:10|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1395 - 08:05
کد خبر: 3715

نابودی رژیم صهیونیستی در کمتر از ۸ دقیقه

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که اگر غلطی از رژیم صهیونیستی سر بزند آنها را با خاک یکسان می‌کنیم، گفت: در کمتر از هشت دقیقه با امکانات و تجهیزاتی که در اختیار داریم رژیم صهیونیستی را نابود می‌کنیم.

نابودی رژیم صهیونیستی در کمتر از ۸ دقیقه

به گزارش باریش نیوز ؛ به نقل از فارس، حسن کریم‌پور پنج‌شنبه شب در مراسم گرامیداشت چهارمین شهید مدافع حرم شهرستان بابلسر (شهید علیرضا بریری) در مسجد جامع این شهرستان شهدا را نماد صبر، ایثار، استقامت و شهامت دانست و با تاکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا، اظهار کرد: شناسایی بهتر اهداف و آرمان‌های امام شهدا باید از جمله دغدغه‌های مردم به‌ویژه جوانان باشد.

وی شهدا را مایه افتخار و برکت نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و افزود: اگر فداکاری امثال شهید بریری و مدافعان حرم نبود بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید به‌جای سوریه در داخل ایران با تروریست‌ها می‌جنگیدیم.

مشاور فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا با گلایه به نزد ما می‌آیند و می‌گویند برخی از مردم با زخم زبان به ما تهمت می‌زنند که فرزندان شما به خاطر پول به دفاع از حرم رفتند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه‌ای به مدافعان حرم دارند، مدافعان حرم همان کسانی هستند که در عنفوان جوانی داوطلبانه با عشق و علاقه خود به سوریه رفتند، چرا برخی افراد با بیان این کلمات ناشایست دل پدر و مادر شهدا را درد می‌آورند.

کریم‌پور سربازان مدافع حرم را مدافعان تمدن اسلامی در جای جای دنیا اعلام کرد و گفت: خون شهدا در دنیا مشت محکمی را بلند کرده و به دشمنان ثابت کرد، ایرانیان تنها ملتی هستند که در مقابل استکبار می‌ایستند و تسلیم نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه سیاست‌مداران دنیا معتقدند همتای رهبر ایران در هیچ کجای دنیا وجود ندارد، افزود: با درایت رهبر معظم، جمهوری اسلامی ایران یکی از امن‌ترین و باثبات‌ترین کشورهای جهان است و دارای جایگاهی والا در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی است.

مشاور فرمانده سپاه قدس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند، اگر غلطی از سوی رژیم صهیونیستی سر بزند، ایران تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد، خاطرنشان کرد: اگر بنا باشد دستورات مقام معظم رهبری اجرا شود، با امکانات و تجهیزاتی که در اختیار داریم در کمتر از هشت دقیقه رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان می‌کنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید