09:14|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1395 - 13:49
کد خبر: 3662

خانم امانی به جای اظهار نظر درباره مقبره شهدا به دریاچه ارومیه توجه کند

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ارومیه در واکنش نسبت به توهین شهربانو امانی به مقبره و یادمان شهدا، گفت: خانم امانی به جای اظهار نظر درباره مقبره شهدا به دریاچه ارومیه توجه کند.

خانم امانی به جای اظهار نظر درباره مقبره شهدا به دریاچه ارومیه توجه کند

به گزارش باریش نیوز به نقل از  فارس نیوز ؛ شهربانو امانی، مشاور رئیس سازمان محیط زیست امروز در مراسم اکران فیلم «مادر کشی» در دانشگاه آزاد ارومیه در اظهاراتی توهین آمیز از ساخت یادمان شهدای گمنام به عنوان یک آسیب برای محیط زیست یاد کرد.

وی در سخنانی یادمان شهدای گمنام را در تپه‌های اطراف شهرها آسیب به محیط زیست دانست و گفت: تمام نهادهای غیر دولتی و NGOها باید توجه کنند که حفظ ارزش ها در درست کردن قبر نیست و ما حق نداریم محیط زیست را نابود کنیم.

در همین زمینه متین منتظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در خصوص سخنرانی شهربانو امانی، اظهار داشت: جای تعجب دارد که یک نفر خود را مدعی دانسته و این چنین درباره شهدا اظهار نظر می‌کند.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: اظهارات شهربانو امانی برای ما عجیب نیست، این طیف سیاسی عادت دارند گذشته را فراموش کنند چرا که اگر خون‌های ریخته شده همین شهیدان را می‌دیدند فتنه 88 به وجود نمی‌آمد.

این مسؤول با بیان اینکه شهدا ولی‌نعمت ما هستند، گفت: این یادمان‌ها نه تنها به محیط زیست آسیب نمی‌زند بلکه باعث زیباتر شدن جلوه کشورمان شده است و همچنین ابهت این شهیدان است که رفقای آمریکایی و انگلیسی اصلاح‌طلبان جرأت اظهار نظر در مورد جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

منتظمی خطاب به امانی، گفت: خانم امانی برگه شما در میان مردم آذربایجان ایران اسلامی سوخته است و شما حقی برای صحبت در این شهر ندارید، چراکه شما جزو همان افرادی بودید که در مجلس ششم در برابر ولایت مطلقه فقیه ایستادید.

وی ادامه داد: مثل اینکه یادتان رفته وقتی شهدای غواص یا شهدای مدافع حرم را به شهرها می‌آورند چه استقبال پر شوری از آنها می‌شود؛ مردم همه چیز را می‌دانند ولی سؤال این است که شما و هم فکرانتان چرا نمی‌خواهید بدانید؟

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ارومیه خاطرنشان کرد: همه ما می‌دانیم اگر این شهیدان نبودند شما باید در مورد خاکسترهای سوخته صحبت می‌کردید.

این مسؤول اظهار داشت: شما نه از دریاچه ارومیه خبر دارید نه از زابلی که آلوده‌ترین شهر جهان شد و نه از اهوازی که گرد و غبار آن را فرا گرفت و نه از چیزهای دیگر؛ اگر به وظیفه ذاتی خود عمل می‌کردید محیط زیست کشورمان این وضعیت را نداشت.

منتظمی گفت: تا زمانی که شهربانو امانی و ابتکار در سازمان محیط زیست حضور دارند این سازمان یک سازمان سیاسی است و همه می‌دانند که این دو فرد آمده‌اند تا برنامه‌ریزی‌های انتخاباتی و سیاسی انجام دهند نه محیط زیستی.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید