03:06|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1395 - 06:28
کد خبر: 3642

اعلام آمادگی 18 تیم خارجی برای شرکت در جام کاراته وحدت و دوستی ارومیه

 رئیس هیات کاراته آذربایجان غربی گفت: تاکنون 18 تیم خارجی برای حضور در دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی به میزبانی ارومیه اعلام آمادگی کرده اند.

اعلام آمادگی 18 تیم خارجی برای شرکت در جام کاراته وحدت و دوستی ارومیه

جواد سلیمی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون تیم های ژاپن، آمریکا، فرانسه، اندونزی، ترکیه، چین، قزاقستان، هنک کنگ، ماکائو، جمهوری آذربایجان، مالزی، عراق، کویت، دانمارک، سوئد، بلژیک، آلمان و هلند آمادگی خود را برای شرکت در این رقابتها اعلام کرده اند.
وی اظهار کرد: این رقابتها از روز 22 اردیبهشت ماه جاری در لیست رسمی سایت اسپورت دیتا قرار گرفته است و ثبت نام آنلاین از طریق این سایت انجام می شود و به احتمال زیاد طی روزهای آینده تعداد تیم های شرکت کننده افزایش خواهد یافت.
سلیمی ادامه داد: از رئیس و دبیر کل فدراسیون جهانی و دبیرکل اتحادیه کاراته آسیا دعوت رسمی به عمل آمده و آنها قول داده اند که برای حضور در جام وحدت و دوستی به ارومیه سفر کنند.
وی بیان کرد: از کشورهای شرکت کننده درخواست کرده ایم که یک داور بین المللی به همراه تیم خود داشته باشند ضمن اینکه چهار نفر از اعضای شورای داوران جهان نیز در پنل داوری مسابقات جام وحدت و دوستی حضور خواهند داشت.
سلیمی اضافه کرد: شرایط خوبی برای برگزاری مسابقات جام وحدت و دوستی مهیا شده و تمام هدف ما میزبانی این رقابتها در بالاترین سطح فنی و اجرایی است.
وی از حمایت های وزیر ورزش و جوانان، استاندار آذربایجان غربی، سرپرست فدراسیون کاراته و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای میزبانی این دوره از رقابتها قدردانی کرد. 
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره مسابقات کاراته جام وحدت و دوستی مرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه و در سالن شش هزار نفری غدیر برگزار می شود.
سال گذشته تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران با کسب 33 مدال رنگارنگ قهرمان یازدهمین دوره مسابقه های بین المللی کاراته جام صلح و دوستی ارومیه شدند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید