19:22|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1395 - 15:56
کد خبر: 3605

تجزیه و تحلیل عملکرد تیم والیبال شهرداری ارومیه در سوپر لیگ 94

ارومیه ، اولین چیزی که بعد از شنیدن این اسم در ذهن ها خطور می کند مهد والیبال ایران و آسیا بودن آن است.مهد والیبالی که تا به حال هرگز نتوانسته بر بام والیبال ایران تکیه بزند.
 

تجزیه و تحلیل عملکرد تیم والیبال شهرداری ارومیه در سوپر لیگ 94

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز  در شهر ارومیه ، اولین چیزی که بعد از شنیدن این اسم در ذهن ها خطور می کند مهد والیبال ایران و آسیا بودن آن است.مهد والیبالی که تا به حال هرگز نتوانسته بر بام والیبال ایران تکیه بزند.
عوامل زیادی را میتوان در این کار دخیل دانست  همانند اشتباه در انتخاب کادر فنی ضعیف و جسور و همینطور مسولان مدیریتی تیم.
شهرداری ارومیه تیمی است که سوپرلیگ 94 را با پیروزی قاطع مقابل بانک سرمایه قدرتمند در ایام محرم شروع کرد .در آن زمان همه از اولین قهرمانی ارومیه سخن میگفتند ولی چه اتفاقی تیم شهرداری ارومیه را از بدست آوردن کسب مقام قهرمانی دور کرد ؟
شهرداری در پایان با آن همه مهره  در رده  سوم لیگ قرار گرفت.تیم شهرداری  ارومیه تا زمانی که به بازیکنان غیر بومی اطمینان کند وضعیت به این شکل خواهد بود!
برای درک بهتر این موضوع میتوان به استفاده تیم شهرداری از بازیکنی سالخورده همچون مهدی بازارگرد اشاره کرد   و حتی شاید وجود  بازیکنی غیر بومی دیگر همانند آرمین تشکری که هر چند نمیتوان  به راحتی روی اسم او  قلم کشید ولی ارومیه در شرایط فعلی نیازی به بازیکن  غیر بومی ندارد و این را می توان باسر زدن به سالن های ورزشی ارومیه و روستاهای ارومیه همانند گولمز،چوب تراش و میرشکارلو  درک کرد.

لازم نبود در نیم فصل بازیکنی همانند آرش کشاورزی را با آن قرارداد سنگین به ارومیه ملحق کنند   تا باعث ایجاد تنش و حاشیه بین تماشاگران والیبال دوست تیم بشود و بهتر بود  به جای اینکار  به امیر برزگر و حامد تاروردی و صد البته امیر خدا پرستی جوان اعتماد کنند.
والیبال در خون و رگ های مردم ارومیه جاری است مردم با آن زندگی می کنند.ارومیه می تواند با جوان گرایی بومی بجای هزینه های گزاف برای غیر بومی ها و مربیان خارجی برای جوانان والیبال دوست خود هزینه کند.در این راه گنبد را می توان الگوی بسیار خوبی برای خود قلمداد کرد زیرا لیگ 94 را با جوانانی همچون رسول آق چلی و اسماعیل مسافر شروع کرد .
ارومیه نیز می تواند بجای هزینه های گزاف و اضافی از جوانان با استعداد استفاده کند و به قولی نان آن را بعد از دو سال بخورد.
حال باید منتظر ماند تا دید با حضور یوبومیر تراویسا  صربستانی  در راس کادر فنی و ملحق شدن میلاد عبادی پور به تیم بانک سرمایه تیم شهرداری فصل جدید رقابت های والیبال را به چه شکل شروع خواهد کرد.

نویسنده:عرفان میرابی

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید