11:31|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1395 - 14:28
کد خبر: 3602

پیشروی نیروهای مقاومت در حلب + نقشه

نیروهای مقاومت سوریه و فلسطینی پس از حملات هوایی جنگنده‌های سوری و روس موفق شدند بخش‌های شمالی اردوگاه «حندرات» واقع در غرب حلب را تحت کنترل بگیرند.

پیشروی نیروهای مقاومت در حلب + نقشه

به گزارش باریش , بعد از حملات شدید جنگنده‌های روس و سوری در مناطق غرب و جنوب و غرب استان حلب که از شب گذشته آغاز شد این جنگنده‌ها بامداد امروز پنجشنبه در اردوگاه «حندرات» و مزارع «ملاح » بار دیگر حملات شدیدی را علیه مواضع تروریست‌های «جبهة النصره و احرارالشام» آغاز کردند.

همزمان با حملات نیروی هوایی، یگان موشکی وتوپخانه‌ای ارتش در جنوب منطقه حندرات بشدت مواضع تروریست‌ها را در این منطقه و مزارع ملاح هدف قرار دادند.

بنا بر این گزارش، بعد از فلج شدن تحرکات تروریست‌ها، ارتش سوریه با کمک نیروهای مقاومت فلسطینی موسوم به «فدائیان قدس» حملات خود را از سه محور «جنوب غرب شهرک صنعتی شیخ نجار، جنوب و جنوب غرب شهرک حندرات» به سمت بخش‌های شمالی این اردوگاه و مزارع ملاح آغاز کردند.

 

حلب

 

 

نیروهای مقاومت در آغاز موفق شدند خطوط دفاعی اولیه تروریست‌ها در شمال اردوگاه حندرات را بشکنند و وارد اردوگاه شوند.

بنا بر این گزارش، در حال حاضر نیروهای سوری و مقاومت فلسطینی موفق شدند بخش‌های شمالی اردوگاه را بطور کامل آزاد کنند و گروه‌های پشتیبانی در حال تثبیت مواضع خود در این قسمت از اردوگاه هستند.

به گزارش فارس، همزمان یگان موشکی و توپخانه‌ای ارتش سوریه بشدت مواضع تروریست‌ها را در مزارع ملاح و مرکز و جنوب اردوگاه و حتی مناطق خارج از آن هدف قرار می دهند.

تروریست‌ها به دلیل حملات ناگهانی نیروهای سوری و مقاومت متحمل تلفات جانی و خسارات مالی فراوان شده اند؛ به طوری که با ترک اجساد همرزمان خود مجبور به فرار به سمت مناطق جنوبی اردوگاه شده‌اند.

بنا بر این گزارش، نیروهای سوری و مقاومت فلسطینی همچنین در این منطقه موفق شدند مناطق« الشاهر و کارگاه‌ها» واقع در شمال غرب و شمال اردوگاه را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند.

گروهی از نیروهای مقاومت فلسطینی در حومه شمال غربی اردوگاه موفق شدند گروهی از تروریست‌ها را که قصد نفوذ به اردوگاه از سمت جنوب مزارع ملاح را داشتند مورد هدف قرار دهند و تمامی خودروهای متعلق به آنان را منهدم کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید