19:42|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1395 - 09:26
کد خبر: 3598

برانکو: انتظارم از بازیکنان این است فردا برنده زمین را ترک کنند/ رقابت اصلی قهرمانی بین ما و استقلال خوزستان است

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتظارم از بازیکنان این است که فردا پیروز از زمین خارج شوند.

برانکو: انتظارم از بازیکنان این است فردا برنده زمین را ترک کنند/ رقابت اصلی قهرمانی بین ما و استقلال خوزستان است

به گزارش گروه ورزشی  باریش ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار هفته پایانی تیمش مقابل راه‌آهن اظهار داشت: قبل از هر چیز بابت اینکه دیر به کنفرانس آمدم عذرخواهی می‌کنم. من عادت ندارم بدقولی کنم اما متأسفم که دیر آمدم. من باید امروز با شیرینی پیش شما می‌آمدم اما امیدوارم در اولین کنفرانس خبری فصل بعد برایتان شیرینی بیاورم. همچنین از همکاری شما اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که همه با هم درکنار ما بودید.

وی ادامه داد: چیزی که از من سوال می‌شود این است که نظرم درباره بازی‌های لیگ ایران چیست؟ باید بگویم که در این لیگ هر تیمی می‌تواند مقابل تیم دیگر پیروز شود. شرایط طوری است که قهرمان لیگ می‌تواند از ثانیه‌های آخر بازی‌ها مشخص شود. استقلال فقط روی کاغذ شانس قهرمانی دارد اما به طور منطقی رقابت اصلی بین ما و استقلال خوزستان است. ما بازی با راه‌آهن را پیش‌رو داریم و رقیب‌مان مقابل ذوب‌آهن به میدان خواهد رفت. همانطور که می‌دانید، راه‌آهن گربه سیاه پرسپولیس است و قطعاً انتظار یک بازی سخت را مقابل این تیم داریم. برای این ادعای خود دلیل دارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: من دو بازی آخر راه‌آهن مقابل استقلال خوزستان و سپاهان را دیده‌ام. سپاهان قهرمان فصل پیش بود که مقابل راه‌آهن باخت. در بازی با استقلال خوزستان هم آنها مستحق باخت نبودند و بازی می‌توانست مساوی شود. اینها را می‌گویم که کسی فکر نکند راه‌آهن به راحتی مقابل ما تسلیم خواهد شد. مطمئناً بازیکنان و سرمربی این تیم انگیزه زیادی دارند تا بازی خوبی را مقابل پرسپولیس انجام بدهند و این از نظر حرفه‌ای و بازی جوانمردانه خیلی خوب است. ضمن اینکه راه‌آهن هنوز شانس بقا در لیگ را دارد.

برانکو با بیان اینکه دیدار فردا مقابل راه آهن بسیار جالب خواهد بود، افزود: در مورد تیم خودم باید بگویم که ما برای بازی فردا مهرداد کفشگری، میلاد کمندانی و رضا خالقی‌فر را که پس از مصدومیت به آمادگی صد درصد نرسیده‌اند را در اختیار نداریم. فارغ از هر نتیجه‌ای هم باید بگویم به بازیکنانم افتخار می‌کنم که یک فصل عالی را پشت‌سر گذاشتند و باید از آنها تشکر کنم. انتظارم از آنها این است که فردا پیروز از زمین خارج شوند تا بتوانیم این فصل را به همراه تماشاگران به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم.

وی درباره اینکه توپالیدیس، سرمربی راه‌آهن گفته پرسپولیس از این تیم می‌ترسد و این بازی هم بسکتبال نیست که پرسپولیسی‌ها بخواهند 10،15گل بزنند، گفت: سرمربی راه‌آهن کاملاً حق دارد و منطقی صحبت کرده است. اما من هیچ وقت نگفتم که قهرمان خواهیم شد. بلکه گفتم قهرمان خواهیم بود و تلاش‌مان را برای این کار می‌کنیم. هیچ وقت هم در مورد هیچ تیمی حرفی نزدم که می‌خواهیم با چند گل اختلاف حریف‌مان را شکست دهیم و فرقی هم ندارد که به گلهای زیادی نیاز داشته باشیم یا خیر. اولین هدف من بازیکنان تیم و مجموعه پرسپولیس، پیروزی در بازی‌هاست که بعضی‌ وقت‌ها با تعدادگل‌های بیشتر و بعضی‌وقت‌ها با گل‌های کمتر این اتفاق رخ می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: معروف‌ترین و محبوب‌ترین تیم و پیروزی در بازی‌ها هیچ قاعده و قانون خاصی ندارد. ما در بازی با ذوب‌آهن در نیم فصل اول که دو بر یک شکست خوردیم، 10 موقعیت صد درصد گلزنی داشتیم. شاید پنالتی‌‌مان که به هدر رفت، ضعیف‌ترین موقعیت ما بود. این بازی فوتبال است و من کاملاً با این موضوع موافقم و مطمئن هستم که کار سختی مقابل راه‌آهن داریم؛ تیمی که با کادر فنی جدید فلسفه‌اش تغییر کرد و آنها سعی کردند نسبت به نیم‌فصل اول متفاوت بازی کنند. من هیچ‌گاه صحبتی نکردم و فکری هم نداشتم که با چند گل راه‌آهن را شکست می‌دهیم، چون هواداران همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند و ما هم برای هواداران‌مان تلاش می‌کنیم تا پیروز شویم.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی فردا روی برد پرگل هدف‌گذاری کرده‌اید یا فقط کسب سه امتیاز؟ تصریح کرد: هدف اول ما برد است. طبیعی است که همیشه وقتی خوب بازی کنید و اشتباه نداشته باشید، برنده بازی هستید و هیچ احساسی قشنگ‌تر از کسب پیروزی نیست. ما اول باید به فکر سه امتیاز باشیم و بعد از آن در صورت نیاز تعداد گل‌های خود را بالا خواهیم برد.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه برای آنکه بازیکنان تیمش مثل بازی با نفت دچار غرور نشوند، چه فکری کرده است، گفت: بازیکنان من در آن مسابقه غرور کاذب نداشتند. من اصلاً دوست ندارم برد تیم نفت را زیر سوال ببرم و کوچک بشمارم. آنها مقابل پرسپولیس بازی سازماندهی شده و جنگنده‌ای را ارائه دادند و به ما اجازه ندادند که بازی خودمان را ارائه دهیم. در آن مسابقه ما تیم برتر میدان بودیم و شایسته شکست نبودیم. البته نمی‌گویم باید می‌بردیم اما حداقل نباید می‌باختیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه این روزها خیلی از او می‌پرسند دروازه‌بان پرسپولیس در بازی فردا چه کسی خواهد بود، خاطرنشان کرد: اینکه اشکال ندارد، از من هم زیاد این سوال را می‌پرسند. مطمئناً در بازی فردا یک دروازه‌بان درون دروازه ما می‌ایستد.

برانکو همچنین در خصوص تدابیری که برای عقب افتادن احتمالی تیمش در بازی با راه‌آهن اندیشیده‌است، تصریح کرد: در بازی راه‌آهن و سپاهان وقتی تیم راه‌آهن به گل رسید، در ادامه به حریف خود خیلی سخت فرصت گلزنی داد. ما هم باید مراقب باشیم که در این بازی غافلگیر نشویم، چرا که در ادامه بازی برای‌مان سخت می‌شود. در بازی‌های قبل از جمله بازی با گسترش مدام از این صحبت می‌شد که فلان بازیکن ما در آن بازی مهار خواهد شد اما دیدید که به چه شکل عمل کردیم و متفاوت با بازی‌های قبل خود به نتیجه رسیدیم. ما برای اینکه در بازی با راه‌آهن نیز دچار مشکل نشویم، شیوه‌های مختلف را به کار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: باید بگویم که فوتبال ورزش ثانیه‌هاست و در یک ثانیه ممکن است توپ وارد دروازه شده و یا یک سانتیمتر آن طرف‌تر به اوت برود. همانطور که در بازی با گسترش دیدید، ما به حریف خود یک موقعیت گلزنی ندادیم اما آنها به دو گل رسیدند. این زیبایی فوتبال است. ما فردا انتظار داریم در کنار هواداران یک بازی پرشور و جذابی را به نمایش گذاشته و با شیرینی فصل را تمام کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره حضور همسر و دخترش در ایران گفت: من برای جشن قهرمانی از آنها دعوت کردم به ایران بیایند. پیش از این و زمانی که تیم ملی ایران با بحرین بازی داشت من همسرم را به ایران دعوت کردم و ما آن بازی را بردیم و راهی جام جهانی شدیم. پا قدم همسرم خوب است. به همین خاطر او را برای بازی فردا به همراه دخترم به ایران دعوت کردم. ان‌شاالله که فردا هم جشن قهرمانی خواهیم گرفت.

میزان

انتهای پیام/

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید