16:36|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1395 - 01:44
کد خبر: 3582

کاش با یک پا هم به تیم ملی دعوت می‌شدم/ دوست داشتم در تیم ملی باشم

عبدالرضا علیزاده، لیبرو والیبال کشورمان گفت: دوست داشتم در شرایط جدید تمرینات قرار می‌گرفتم و آن وقت خودم وقتی می‌دیدم نمی‌توانم کنار می‌کشیدم.

کاش با یک پا هم به تیم ملی دعوت می‌شدم/ دوست داشتم در تیم ملی باشم

به گزارش باریش، عبدالرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، در مورد اینکه آیا خدم دعوت شدنش به تیم به خاطر مصدومیت است، اظهار داشت: دعوت نکردن من به تیم ملی اصلا ربطی به مصدومیتم ندارد چون در طول فصل با یک پای سالم قدرتمندانه کار کردم و تیم شهرداری ارومیه در لیگ توانست نتیجه قابل قبولی را به دست آورد.

وی ادامه داد: پیش از آمدن لوزانو به ایران از نزدیک تمرین بازیکنان را دیدم کارشان بسیار سخت و سنگین بود بعدها شنیدم که رائول مربی سخت‌گیر و حساسی است خیلی دوست داشتم در این اردوها حضور داشتم و تحت فشار کار را دنبال می‌کردم.

لیبرو سابق تیم ملی والیبال افزود: نمی‌خواهم دروغ بگویم که اگر به اردو عوت می‌شدم، توانایی حضور در ترکیب تیم ملی را داشتم اما دوست داشتم در شرایط جدید تمرینات قرار می‌گرفتم و آن وقت خودم وقتی می‌دیدم نمی‌توانم کنار می‌کشیدم.

علیزاده که کمتر از یک سال گذشته از ناحیه زانو مورد عمل جراحی قرار گرفت، شرایط کنونی‌اش را خوب ارزیابی کرد و گفت: یک ماه است که شرایطم بهتر شده است و زیر نظر دکتر فرهادی، افروزی تمرینات فیزیوتراپی را انجام می‌دهم خوشبختانه به 60 درصد آمادگی بدنی رسیده‌ام و شرایطم رو به بهبود است.

وی فرانسه را یکی از قدرت‌های مطرح جهان والیبال عنوان کرد و افزود: فرانسه جزو تیم‌هایی است که تا به حال موفق به برد آنها نشده‌ایم و بهترین فرصت بود که با قهرمان لیگ جهانی 2015 بازی دوستانه و تدارکاتی داشته باشیم تا خودمان را مقابل این تیم صاحب نام و قدرتمند محک بزنیم.

لیبرو تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: فرانسوی‌ها در ترکیب خود پشت خط زن و دریافت کننده قدرتی باتجربه‌ای دارند که نام‌شان در فهرست بهترین بازیکنان جهان قرار دارد. تاکنون تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان 2 بار و در جام واگنر هم یک بار مقابل تیم ملی فرانسه صف آرایی و در هر سه بازی نتیجه را به حریفش واگذار کرده است امیدوارم تجربه برد آن‌ها هم در کارنامه والیبال ایران ثبت شود.

 

میزان/

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید