05:13|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1395 - 01:56
کد خبر: 3561

برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی منطقه یک شهرداری ارومیه

شهردار منطقه یک ارومیه گفت: دومین دوره المپیاد ورزشی منطقه یک شهرداری ارومیه ماه رمضان امسال برگزار می‌شود.

برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی منطقه یک شهرداری ارومیه

به گزارش گروه ورزشی باریش،‌ وحید عباسی امروز بیان اظهار داشت: دومین دوره المپیاد ورزشی در سطح منطقه یک شهرداری ارومیه برگزار می‌شود.

شهردار منطقه یک ارومیه اظهار داشت: این مسابقات که در ماه مبارک رمضان آغاز خواهد، در چهار رشته فوتسال، والیبال، پرتاب دارت و طناب‌کشی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از اهداف شهرداری منطقه یک پر کردن مناسب اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بوده که یکی از این برنامه‌ها برگزاری مسابقات ورزشی است.

این مسؤول ادامه داد: علاقمندان می‌توانند همه روزه جهت ثبت‌نام در این رقابت‌ها به روابط عمومی شهرداری منطقه یک مراجعه کنند.

عباسی اذعان داشت: سعی داریم با شروع ماه مبارک رمضان مسابقات دومین دوره المپیاد ورزشی را از 18 خرداد ماه آغاز کنیم و با پایان این ماه نیز مسابقات تمام خواهد شد.

وی گفت: ورزش همگانی و سلامت خانواده‌ها از اولویت‌های کاری شهرداری است که ما نیز در این راستا جهت ایجاد شادی و نشاط در بین جوانان فعالیت‌های مربوط را انجام می‌دهیم.

شهردار منطقه یک با بیان اینکه مسابقات ورزشی برگزار شده در گذشته با استقبال زیادی روبرو شد، ادامه داد: پیش از این هم مسابقات تیراندازی با تفنگ در بخش آقایان و بانوان برگزار شد و همچنین پیاده‌روی خانوادگی و طناب‌کشی در طول سال گذشته برگزار شده و با توجه به استقبال مردم امسال نیز برنامه‌های متنوع ورزشی پیش‌بینی شده است که مسابقات پینت بال نیز یکی از این رقابت‌هاست که بعد از دومین دوره المپیاد برگزار خواهد شد.

 

 

فارس/

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید