06:38|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1395 - 01:44
کد خبر: 3559

افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های ارومیه به شرط دو نرخی شدن قیمت بنزین

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه از افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های ارومیه به شرط دو نرخی شدن قیمت بنزین خبر داد.

افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های ارومیه به شرط دو نرخی شدن قیمت بنزین

به گزارش باریش، محمد ستارپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نرخ کرایه تاکسی‌ها در ارومیه به شرطی افزایش می‌یابد که قیمت بنزین دو نرخی باشد، در غیراین صورت شاهد افزایش کرایه تاکسی در این شهر نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه در تعیین نرخ کرایه تاکسی‌ها تورم و سایر عوامل موثر در این زمینه مورد بررسی و توجه قرار می‌گیرد، تصریح کرد: افزایش نرخ کرایه تاکسی براساس قوانین موجود انجام می‌گیرد و شورای اسلامی نیز بر اجرای ان قوانین مصمم است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه نباید طوری باشد که نرخ کرایه تاکسی در شهر ثابت نباشد، اذعان داشت: شهرداری ارومیه نیز در راستای تخلفات احتمالی رانندگان تاکسی گشت‌های بازرسی و شکایت را در شهر مستقر کرده است.

این مسؤول با بیان اینکه با هرگونه تخلفی در این زمینه برخورد می‌شود، ادامه داد: در صورت افزایش قیمت و نرخ کرایه تاکسی‌ها، این نرخ‌ها  در قالب دفترچه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

ستارپور با بیان اینکه در حال حاضر در تلاش برای از رده خارج کردن و جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های نو هستیم، اعلام کرد: 70 درصد آلودگی هوای شهر ارومیه ناشی از خودروهای فرسوده‌ای است که در شهر تردد می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه نیز نیاز به نوسازی اساسی دارد، خاطرنشان کرد: 30 درصد اتوبوس‌هایی که به صورت روزانه اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند فرسوده بوده و نیاز به نوسازی دارند.

 

فارس/

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید