04:02|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1395 - 03:41
کد خبر: 3540

انتقاد قاضی پور از عدم در دستور کار قرار گرفتن طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی

نادر قاضی‌پور به عدم در دستور کار قرار گرفتن طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی انتقاد کرد و این طرح را یکی از بهترین طرح‌های مجلس نهم توصیف کرد.

انتقاد قاضی پور از عدم در دستور کار قرار گرفتن طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی

به گزارش  باریش نیوز ,  نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان طی تذکری گفت: آقای باهنر! تذکرم به نحوه مدیریت شماست؛ طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی چرا در دستور کار خانه ملت قرار نمی‌گیرد؟

وی در همین زمینه یادآور شد: 4 سال است که کمیسیون مشترک برای بررسی طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل شده اما امروز شما نتیجه فعالیت آن کمیسیون مشترک را به دلیل مخالفت دولت از دستور خارج کردید.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی را از بهترین طرح‌های مجلس شورای اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: محل اختلاف دولت و مجلس بانک اطلاعاتی است و در این زمینه ما اعتقاد داریم اطلاعات باید در اختیار قوه قضاییه قرار گیرد.

قاضی‌پور از رئیس جلسه خواست طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش فارس، محمدرضا باهنر نایب‌رئیس دوم مجلس شورای اسلامی که در غیاب علی لاریجانی ریاست نشست علنی امروز خانه ملت را برعهده داشت در پاسخ به تذکر قاضی‌پور گفت: ما درباره این طرح اشکالاتی به ذهن‌مان رسیده که قرار است در جلسه فردای هیات رئیسه آن را بررسی کنیم؛ دولت به برخی نمایندگان نیز بحث‌هایی درباره این طرح دارند که باید مورد بررسی قرار گیرد.

فارس

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید