11:34|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1395 - 04:22
کد خبر: 3494

پروژه اتوبوس های تندرو (BRT) کاملا از دستور کار شورای شهر و شهرداری خارج شد

 عادل فتاحی عضو شورای شهر ارومیه گفت: بدلیل بار مشکل ایجاد شده توسط جمعیت، از ابتدا مخالف احداث مسکن مهر در گلشهر بودیم.

پروژه اتوبوس های تندرو (BRT) کاملا از دستور کار شورای شهر و شهرداری خارج شد

به گزارش  باریش نیوز ، عادل فتاحی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 70 درصد از بودجه 1200 میلیاردی شهرداری ارومیه در بخش های عمرانی هزینه میشود.

وی در مورد کیفیت آسفالت های معابر شهری ارومیه افزود: شهرداری ارومیه در سال گذشته هر روز بیش از 2هزار تن آسفالت پخش کرده است که از لحاظ کیفیت در حد استاندارد است.

عضو شورای شهر ارومیه تصریح کرد: بنا داریم تلاش ما برای آسفالت کردن تمام معابر خاکی و غیر آسفالت ارومیه است  که این اتفاق نیازمند همکاری شرکت های خدمات رسان شهری است.

فتاحی گفت: متاسفانه یکی از مشکلات موجود در ارومیه ای با مساحت 11هزار هکتاری قول نامه بودن بیش از 30 درصد زمین ها، مسکن و فضاهاست که باعث شده شهرداری هیچ درآمدی از آنها نداشته باشد.

وی افزود: با این حال شهرداری و شورای شهر بهترین و عادلانه ترین خدمات را برای همه مناطق ارائه می دهد.

عضو شورای شهر ارومیه تصریح کرد: در سال گذشته روستاهای الواج، خان گاه الواج و دیگاله به محدوده داخلی شهر ارومیه اضافه شده است که ارائه خدمات به آنها آغاز شده است.

فتاحی با اشاره به مشکلات موجود در مساکن مهر گفت: ما از همان ابتدا مخالف احداث مسکن مهر بخصوص در منطقه گلشهر بودیم زیرا حضور جمعیت بزرگی در آنجا بدون امکانات اولیه بار مشکل زیادی را ایجاد می کرد.

وی در مورد حمل و نقل عمومی ارومیه افزود: پروژه اتوبوس های تندرو (BRT) کاملا از دستور کار شورای شهر و شهرداری خارج شده است.

عضو شورای شهر ارومیه تصریح کرد: پارک جنگلی و محل نمایشگاه های استان ترافیک زیادی دارد و بدین منظور طراحی مسیرهای برگشت به مشاور واگذار شده است تا مشکل ترافیک این مکان بهبود پیدا کند.

فتاحی گفت: با برنامه های صورت گرفته و مصوبات جدید قرار بر آن شده که مسئولین دانشگاه آزاد مسیرهای جایگزین دیگری برای خودروهای شخصی دانشجویان ایجاد کنند تا مشکل ترافیک و حوادث آن مسیر کاهش یابد.

خبرآنلاین

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید