04:07|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1395 - 02:45
کد خبر: 3468

تیم والیبال دانشگاه ارومیه به نیمه نهایی تورنمنت ترکیه صعود کرد

تیم والیبال دانشگاه ارومیه به مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی دانشگاه آتاتورک ترکیه صعود کرد.

تیم والیبال دانشگاه ارومیه به نیمه نهایی تورنمنت ترکیه صعود کرد

به گزارش گروه ورزشی باریش، مسابقات بین المللی والیبال و شطرنج در دانشگاه آتاتورک ازروم ترکیه با حضور 9 تیم از 5 کشور در حال برگزاری است.

 

در رشته والیبال که با حضور 7 تیم شامل دانشگاه ارومیه، دانشگاه اردبیل، دانشگاه پزشکی تفلیس گرجستان، دانشگاه جمهوری خود مختار نخجوان، دانشگاه دولتی قفقاز، دانشگاه فنی ارزروم، دانشگاه آتاترک ارزروم در در دوگروه سه و چهارتیمی برگزار میشود، دانشگاه ارومیه در گروه اول با دو پیروزی 3 بر صفر مقابل دانشگاه پزشکی تفلیس گرجستان و دانشگاه قفقاز به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

 

دانشگاه اردبیل دیگر نماینده ایران نیز با دو باخت مقابل تیمهای دانشگاه آتا ترک ارزروم (3_1) و دانشگاه نخجوان(3_2) و یک برد مقابل دانشگاه فن ارزروم در دور مقدماتی حذف شد.

 

در ادامه این رقابت‌ها دانشگاه ارومیه با دانشگاه دولتی جمهوری نخجوان و دانشگاه آتا تورک ارزروم ترکیه با دانشگاه دولتی جمهوری قفقاز برای صعود به دیدار نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

همچنین در رقابتهای شطرنج که با شرکت 9 تیم دانشگاه ارومیه، دانشگاه اردبیل دو تیم، دانشگاه پزشکی تفلیس گرجستان، دانشگاه دولتی جمهوری نخجوان، دانشگاه قفقاز، دانشگاه آتا ترک ارزروم ترکیه دو تیم و دانشگاه فنی ارزروم ترکیه در حال برگزاری است تا پایان دور پنجم دانشگاه ارومیه با 13 امتیاز در صدر قرار دارد.

 

 

ایسنا/

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید