10:26|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1395 - 04:20
کد خبر: 3446

چه بخواهیم چه نخواهیم زندگی و دنیای ما در پسا برجام با قبل از برجام متفاوت است

 حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی گفت: در دیدار با مقامات خارجی، همواره بخشی از گفتگوها را به موفقیت ایران در مذاکرات هسته ای اختصاص می دهم و در خلال این گفتگوها هر بار توجه من به ابعاد جدیدی از این مسئله توجه من جلب می شود.

چه بخواهیم چه نخواهیم زندگی و دنیای ما در پسا برجام با قبل از برجام متفاوت است

 

به گزارش  باریش نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در مراسم گشایش بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران واقع در شهر آفتاب، با اشاره به برگزاری 29 ساله این نمایشگاه گفت: از اینکه نمایشگاه کتاب ظاهرا به سرمنزل نهایی رسیده و بعد از دو مکان که در سالهای گذشته جابجا شد امسال به یک ثبات رسیده، بسیار خوشحال هستم.

 

وی افزود: از همه دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه کتاب که این بنای بزرگ، به یاد ماندنی و زیبا را برای برگزاری نمایشگاه ها، آن هم در یک مکان بسیار مناسب و روبروی حرم مطهر امام راحل ایجاد کردند سپاسگزارم و امیدوارم این اتفاق، قدم خیر و مبارکی برای کشور ما باشد.

 

روحانی در بخش دیگری از صحبتهای خود با بیان اینکه چه بخواهیم چه نخواهیم زندگی و دنیای ما در پسا برجام با قبل از برجام متفاوت است گفت: در دیدار با مقامات خارجی، همواره بخشی از گفتگوها را به موفقیت ایران در مذاکرات هسته ای اختصاص می دهم و در خلال این گفتگوها هر بار توجه من به ابعاد جدیدی از این مسئله جلب می شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید