09:16|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1395 - 03:41
کد خبر: 3444

بسيج سازندگي آذربايجان غربي براي 13 هزار خانوار اشتغالزايي كرد+تصاوير

مسوول بسيج سازندگي سپاه شهداي استان آذربايجان غربي گفت بسيج سازندگي استان در طول سه سال گذشته كه برنامه اقتصاد مقاومتي ابلاغ شد براي 13 هزار خانوار اشتغالزايي كرده است

بسيج سازندگي آذربايجان غربي براي 13 هزار خانوار اشتغالزايي كرد+تصاوير

مهندس احمد رحمانی در نشست با خبرگزاریها افزود: 600 میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغالزایی خانواده های  مذکور در قالب 27 عرصه ارائه شده است.

 

مسوول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: این قشر از بسیج در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید گامهای مهمی برداشته است که در هفته بسیج سازندگی بسیاری از این طرح ها به بهره برداری می رسند. 
وی اظهار کرد: بسیج سازندگی آذربایجان غربی در زمینه طرح های عمرانی، اقتصادی و محرومیت زدایی نیز اقدامات قابل توجهی 

توسط تعدادی از جوانان انجام داده است که در طول هفته بسیج سازندگی اعلام می شود. 

 

 

رحمانی بیان کرد: برنامه هایی متنوع در طول هفته بسیج سازندگی اجرا می شود که از جمله آنها می توان به ویزیت رایگان بیماران در روستاهای محروم اشاره کرد. 
مسوول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: احداث مسجد، خانه عالم، خانه بهداشت، غسالخانه، مدرسه، احداث گلخانه پنج هزار متر مربعی در ارومیه از جمله طرح هایی است که توسط این قشر انجام شده و یا در طول هفته بسیج سازندگی به بهره برداری می رسند. 

 

بسیج سازندگی در 17 اردیبهشت سال 79 به جای بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب تشکیل شد که هدف عمده از این اقدام کمک به دولت در زمینه محرومیت زدایی و اشتغال جوانان و رونق تولید بوده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید