19:36|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 09 اردیبهشت 1395 - 03:06
کد خبر: 3389

برگزاری محافل روشنگری پیرامون آسیب‌های اعتقادی و سیاسی در آذربایجان غربی

مسئول معاونت عقیدتی سیاسی سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری محافل روشنگری پیرامون آسیب‌های اعتقادی، سیاسی و رسانه‌ای در استان خبر داد.

برگزاری محافل روشنگری پیرامون آسیب‌های اعتقادی و سیاسی در آذربایجان غربی

نبی اکبرزاده ظهر دیروز در جلسه‌ای با حضور خبرنگاران که در سالن جلسات سپاه شهدای استان تشکیل شد، اظهار داشت: هفته پیش‌رو محافل روشنگری پیرامون آسیب‌های اعتقادی، سیاسی و رسانه‌ای در استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هفته عقیدتی و سیاسی را در پیش داریم، اجرای برنامه‌های مختلف مناسب با این روزها در مناطق مختلف استان را مورد توجه قرار داد و گفت: در 215 حوزه برنامه‌های مختلف به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

این مسئول برگزاری آئین تجلیل از فعالان عقیدتی، سیاسی و معلم در 11 اردیبهشت ماه امسال را مورد اشاره قرار داد، گفت: این مراسم به صورت متمرکز همزمان با مناطق مختلف کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار می‌شود.

مسئول معاونت عقیدتی سیاسی سپاه شهدای آذربایجان غربی به اجرای برنامه‌های مختلف درون‌سازمانی و برون‌سازمانی با مشارکت بسیج برای آحاد مردم اشاره کرد و گفت: سال گذشته برنامه‌های آموزشی مختلف در زمینه‌های قرآنی، اخلاقی، آموزش خانواده، عقیدتی و سیاسی برگزار شده است.

وی در تشریح برنامه‌های تدارک یافته برای سال جاری هفته عقیدتی سیاسی به برپایی مراسم گرامیداشت «یاد مطهر» با همراهی بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزان، دیدار با امام جمعه شهرستان‌ها، برپایی نشست علمی «حکمت مطهر» توسط بسیج اساتید و طلاب اشاره کرد.

اکبرزاده برگزاری محافل روشنگری پیرامون آسیب‌های اعتقادی، رسانه‌ای مانند ماهواره، شبکه‌های اجتماعی و ... را مورد اشاره قرار داد، گفت: در این ارتباط اطلاعات گسترده‌ای در اختیار شرکت‌کننده‌ها گذاشته می‌شود.

این مسئول گردهمایی و حضور در نماز جمعه هر شهرستان‌ها، به برگزاری مراسم زنگ سپاس معلم با همکاری سازمان آموزش و پرورش، وب‌نویسی و حضور یافتن در فضای مجازی برای تبیین اندیشه‌های امام خمینی، رهبری و آیت‌الله مطهری اشاره کرد.

مسئول معاونت عقیدتی و سیاسی سپاه شهدای آذربایجان غربی به برگزاری جشنواره علمی و فرهنگی بسیجیان با همکاری بسیج فرهنگیان، ارسال پیامک‌های مناسبتی، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری نیز اشاره کرد.

اکبرزاده در بخش پایانی سخنان خود ضرورت آشنا کردن اقشار مختلف مردم با اندیشه‌های دانشمند شهید آیت‌الله مطهری را مورد تاکید قرار داد و گفت: لازمه ادامه دادن راه این علما بزرگ آشنا کردن جوانان با اهداف، آرمان‌ها و اندیشه‌های آنهاست

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید