05:30|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 05 اردیبهشت 1395 - 08:44
کد خبر: 3341

آقای زیباکلام، چرا همیشه با آذربایجان مخالفت می‌کنید؟!/مردم به سخنان شما یک دسته سبزی هم نمی‌دهند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: معلوم نیست آقای زیبا کلام چرا با مردم ‌آذربایجان مخالفت می‌کنند و نمی‌خواهند واقعیت‌ها را دیده و سخنان امام راحل را به یاد بیاورند.

آقای زیباکلام، چرا همیشه با آذربایجان مخالفت می‌کنید؟!/مردم به سخنان شما یک دسته سبزی هم نمی‌دهند

به گزاش باریش , نادر قاضی پور در گفتگو با خبرنگارآناج با اشار به سخنرانی زیباکلام در ارومیه، اظهار داشت: آذربایجان قهرمان و ولایتمدار جای سخنان تفرقه انگیز زیبا کلام نیست، زیبا کلام در حدی نیست که بخواهد با اظهاراتی وهن آلود در آذربایجان انشقاق ایجاد کند.

وی اذعان کرد: همه باید بدانند آذربایجان شهر باکری‌ها، شهادت و ولایت است؛ ولی نعمت زیباکلام انگلیس است اما ولی نعمت مردم آذربایجان امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خامنه‌ای می‌باشد.

منتخب مردم ارومیه در مجلس دهم بیان داشت: مردم آذربایجان مدت‌هاست که با همه اقوام (کلیمی، آشوری، سنی و...) زندگی مسالمت آمیز داشته و خواهند داشت.

وی خطاب به زیباکلام گفت: از خواب انگلیس بیرون بیایید تا حقایق را ببینید. آیا در مکه و مدینه برادران اهل سنت شافعی مسجد دارند؟

قاضی پور با تاکید بر غیرت مردم آذربایجان اظهار داشت: آقای زیبا کلام ! مگر قوم بزرگ ایران آذری‌ها نیستند پس چرا اجازه ندادید زبان ما در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس شود؟ چرا همیشه با آذربایجانی‌ها مخالفت می‌کنید؟ مگر نشنیدید که امام خمینی (ره) فرموده‌اند آذربایجان پشتیبان اسلام بوده، هست و خواهد بود.

وی افزود: در فتنه 88 حتی یک استکان هم در آذربایجان شکسته نشد و این نشان از ولایتمداری این خطه دارد، بدانید مردم قهرمان و ولایتمدار آذربایجان به حرف‌های شما یک دسته سبزی هم نخواهند داد.

این نماینده مجلس در پایان تشریح کرد: آقای زیباکلام چشم های خود را باز کنید! اگر مجلس برای برجام طرح نمی‌نوشت برجامی به وجود نمی‌آمد چرا که دولت لایحه‌ای در این خصوص ارائه نداده بود. اگر فرصت کردید و از خواب انگلیس و ملکه اش بیدار شدید خواهید دید که همین مجلس دکل‌های نفتی ، بابک زنجانی ، تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی، واردات خودرو و رانت‌ها را پیگیری و به مردم اعلام کرده و خاطیان را به مراجع قضایی کشانده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید