22:51|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1395 - 03:36
کد خبر: 3164

آذربایجان غربی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی از آمادگی کامل این استان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

آذربایجان غربی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده است

به گزارش خبرنگاران ؛ دکتر علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی در همایش آموزشی و توجیهی منطقه ای یک روزه فرمانداران و بخشداران مستقل استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ویژه مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صبح امروز با حضور مهندس مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در سالن کنفرانس استانداری آذربایجان غربی آغاز بکار کرد از آمادگی کامل استان آذربایجان غربی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات خبر داد.

وی با بیان اینکه انتخابات عرصه حضور اراده ملت است، افزود: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز همانند هفتم اسفندماه، مردم با حضور پرشور در صحنه، کاندیدا یا کاندیداهای مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

رادفر با اشاره به اینکه در استان آذربایجان غربی نتایج برخی حوزه های انتخابیه به دور دوم کشیده شده است، افزود: حوزه های انتخابیه ارومیه، سلماس، میاندوآب- تکاب، شاهین دژ حوزه هایی است که در آنها مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به حوزه انتخابیه ماکو، شوط، چالدران و پلدشت افزود: نتیجه این حوزه هنوز از سوی شورای محترم نگهبان تایید نگردیده و بعلت شکایت کاندیداها کلیه صندوق ها توسط نمایندگان شورای نگهبان بازشماری شده اند و منتظر اعلام نتیجه از سوی شورای نگهبان می باشیم.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش تعداد کاندیداها در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره نهم در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: در این دوره 444 نفر از استان آذربایجان غربی برای رقابت دردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که این تعداد در مرحله نهم 172 نفر بود و این افزایش نشانگر افزایش امید مردم و وجود نشاط اجتماعی و سیاسی در سطح جامعه است.

 

شایان ذکر است، دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 10 اردیبهشت سالجاری برگزار خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید