19:13|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1395 - 05:11
کد خبر: 3115

بهره گیری از ظرفیت های گردشگری در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان بایدملاک باشد

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه آذربایجان غربی دارای ظرفیت های گردشگری مختلفی است، گفت: با جذب سرمایه گذاران در بخش گردشگری می توان فرصت های شغلی زیادی را برای جوانان فراهم کرد.

بهره گیری از ظرفیت های گردشگری در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان بایدملاک باشد

به گزارش سرویس فرهنگی باریش , حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه عصر دیروز(21  فروردین) در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان که در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه برگزار شد، گفت: باید زمینه های لازم برای جذب سرمایه گذار در بخش های گردشگری استان فراهم شود.

 

وی، با بیان اینکه تمامی مسئولان باید در این راستا هم قدم باشند، افزود: باید سرانه در آمدی استان بالا رود تا بتوان از آن طریق تولیدات داخلی را تقویت کرد.

 

حجت الاسلام قریشی خاطر نشان کرد: مسئولان باید در اداره امورات جامعه به مفاهیم و آموزه های دینی نیز توجه داشته باشند و اقدامات خود را بر این اساس پایه ریزی کنند تا بتوان ضمن کسب رضایت الهی به موفقیت های لازم دست یافت.

 

در ادامه این جلسه، جلیل جباری، مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با اشاره به مرمت و بازسازی شبستان مسجد جامع شهرستان ارومیه، گفت: مسجد جامع از مهم ترین و تاریخی ترین مساجد شهرستان ارومیه است که مورد توجه ویژه میراث فرهنگی استان قرار دارد.

 

وی افزود: اردیبهشت سال جاری ششمین نشست بین المللی راه ابریشم به میزبانی شهرستان ارومیه برگزار می شود که تمامی اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر و با کیفیت تر این برنامه در حال انجام است.

 

این مسئول ادامه داد: میراث فرهنگی در تلاش است تا برنامه ها و اقدامات خود را بر پایه منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی پایه ریزی کند تا بتواند در کنار سایر ارگان ها در این مسیر موثر باشد.

 

 

پایان پیام/

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید