12:58|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1395 - 09:33
کد خبر: 3063

عبادی پور : اگر ما می خواهیم به المپیک برسیم باید سخت ترین تمرینات را پشت سر بگذاریم

والیبالیست تیم ‌ملی ایران گفت: اگر می‌خواهیم سهمیه المپیک 2016 ریو را کسب کنیم باید در تمرینات جدی ظاهر شویم و شرایط سخت تمرینی لوزانو را پشت سر بگذاریم.

عبادی پور : اگر ما می خواهیم به المپیک برسیم باید سخت ترین تمرینات را پشت سر بگذاریم

به گزارش  باریش , میلاد عبادی پور در پایان دومین تمرین تیم ‌ملی والیبال ایران با هدایت لوزانو درباره شرایط تیم گفت: قبل از حضور لوزانو در ایران تمرین خوبی را زیر نظر سیچلو انجام دادیم و در حال‌ حاضر هم با حضور سرمربی تیم ‌ملی فشار تمرینات به مانند گذشته وجود دارد و بازیکنان تلاش می‌کنند به بهترین آمادگی برسند.

 

عبادی پور ا‌دا‌مه‌ داد: با حضور لوزانو در کنار تیم شکل تمرینات به مانند قبل به خوبی جلو می‌رود و سختی تمرینات به نفع تیم است،چرا که اگر ما می‌خواهیم به المپیک برسیم باید سخت ترین تمرینات را پشت سر بگذاریم.

 

او درباره بازی برابر استرالیا و دیگر رقبای ایران در ر‌قا‌بت های انتخابی المپیک اظها‌ر کرد: نسبت به چهار سال گذشته که ما با شکست برابر استرالیا شانس صعود به المپیک را از دست دادیم با تجربه تر شده ایم و حالا می‌توانیم با 100 درصد توانمان برابر این تیم ظاهر شویم. باید این موضوع را در نظر گرفت که علاوه بر استرالیا تیم‌های چین و ژاپن نیز از دیگر رقبای آسیایی ما برای کسب سهمیه المپیک هستند. ما نباید هیچ کدام از رقبا را دست کم بگیریم تا بتوانیم به المپیک برسیم.

 

عبادی پور درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ‌ملی قبل از اعزام به ژاپن نیز بیا‌ن‌ کرد: با توجه به شرایط تصمیم خوبی درباره برگزاری بازی‌های تدارکاتی گرفته شده است. همان طور که همه می دانند فرانسه یکی از تیم‌های قدر جهان است و لهستان هم سابقه درخشانی در والیبال دارد که بازی برابر این تیم‌ها می‌تواند به افزایش آمادگی ما برای حضور در ر‌قا‌بت‌های انتخابی کمک کند.

 

او در پایان گفت: ما زمان دیگری برای برگزاری بازی تدارکاتی برابر دیگر تیم‌ها نداریم و به نظرم بازی برابر فرانسه و لهستان کافی است. می‌توان گفت دو هفته‌ طول می کشد تا بازیکنان با لوزانو و همچنین او با شرایط بازیکنان آشنا شود و نمی‌توان در این مدت بازی تدارکاتی را برگزار کرد. بنا‌بر‌این از نظر من این تعداد بازی تدارکاتی برای تیم ‌ملی مناسب است چرا که ما زمانی برای انجام بازی‌های بیشتر نداریم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید