08:16|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1395 - 08:15
کد خبر: 3022

حکم اعدام بابک زنجانی ابلاغ شد

حکم دو متهم دیگر این پرونده هنوز به وکلای آن‌ها ابلاغ نشده است، ابتدا باید پروسه ابلاغ حکم متهم ردیف اول طی شود و پس از آن حکم دو متهم دیگر به وکلای آن‌ها ابلاغ خواهد شد.

حکم اعدام بابک زنجانی ابلاغ شد

وکیل بابک زنجانی از ابلاغ حکم موکلش به وی خبر داد.

به گزارش ایلنا، رسول کوهپایه‌زاده، با اعلام خبر ابلاغ حکم بابک زنجانی به وی عنوان کرد: صبح امروز حکم موکلم از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به بنده ابلاغ شد. در واقع از امروز پروسه ابلاغ حکم بابک زنجانی آغاز شده است، چراکه حکم صادر شده ۳۱۸ صفحه است و ما باید از آن یادداشت‌برداری کنیم و چون یادداشت‌برداری از این صفحات زمان‌بر است، وقتی همه آن را یادداشت کردیم از آن روز حکم ابلاغ شده تلقی می‌شود و از آن زمان ما ۲۰ روز برای اعلام اعتراض خود فرصت داریم.

وکیل بابک زنجانی با اشاره به مفاد حکم، یادآور شد: اصل حکم‌‌ همان چیزی است که پیش از این از سوی سخنگوی قوه قضاییه اعلام شده بود و بر اساس آن هر سه متهم پرونده به اتهام فسادفی‌الارض به اعدام محکوم شده بودند. در حال حاضر نیز حکم ابلاغ شده به ما، حاکی از رای به افساد فی‌الارض و اعدام برای بابک زنجانی است.

او افزود: حکم دو متهم دیگر این پرونده هنوز به وکلای آن‌ها ابلاغ نشده است، ابتدا باید پروسه ابلاغ حکم متهم ردیف اول طی شود و پس از آن حکم دو متهم دیگر به وکلای آن‌ها ابلاغ خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید