23:16|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 07 فروردین 1395 - 11:14
کد خبر: 2952

ستاره 18ساله تیم فوتبال شهرداری ارومیه مورد توجه اماراتی ها

درخشش محمد زینالی در ترکیب تیم های پایه و بزرگسالان تیم فوتبال شهرداری ارومیه مورد توجه یک تیم اماراتی قرار گرفت.
 

ستاره 18ساله تیم فوتبال شهرداری ارومیه مورد توجه اماراتی ها

به گزارش  باریش نیوز ، درخشش محمد زینالی  بازیکن ارومیه ای در ترکیب تیم های پایه و بزرگسالان تیم فوتبال شهرداری ارومیه مورد توجه یک تیم اماراتی قرار گرفت.

این بازیکن جوان، درسال 94 کمتر از 9 ماه پله های ترقی را طی نمود وبه عنوان پدیده جدید فوتبال استان در ترکیب تیم های فوتبال جوانان و امید شهرداری ارومیه و همچنین بعد از روی کار آمدن سرمربی جدید تیم بزرگسالان شهرداری در لیگ دسته دو کشور یعنی صادق اسدی در ترکیب این تیم هم قرار گرفت و با درخشش خود جواب اعتماد مربی را داد ،که اکنون مورد توجه تیم اماراتی قرارگرفته است.

جدی ترین پیشنهاد برای محمد زینالی 18 ساله  از تیم الاهلی امارات است که سخت در پی شکار این بازیکن جوان و آینده دار فوتبال ارومیه و کشورمان هستند .

نمایندگان و استعدادیاب های باشگاه ایرانیان در دبی به نمایندگی از باشگاه الاهلی بارها در هفته های گذشته عملکرد این بازیکن جوان را در لیگ دسته یک امیدهای کشور زیر نظر گرفته بودند که آخرین بازی در کرمانشاه و در جدال شهرداری ارومیه و بعثت بوده است.

پس از این بازی باشگاه الاهلی امارات خواستار جذب این بازیکن ارومیه ای شده اند که در نهایت وی از دیروز (سه شنبه سوم فروردین ماه ) به دعوت باشگاه ایرانیان در دبی وارد این کشور شده واز فردا (پنجشنبه 5 فروردین ماه) در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

گفتنی است ، محمد زینالی متولد 1377 بوده که امسال با تشکیل تیم های پایه در باشگاه شهرداری ارومیه فرصت حضور و درخشش در فوتبال کشور را کسب نمود.

در صورت پیوستن این بازیکن به تیم اماراتی عنوان اولین لژیونر فوتبال استان به نام محمد زینالی 18ساله ثبت خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید