02:05|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 01 فروردین 1395 - 17:07
کد خبر: 2909

معروف: قول راهیابی به المپیک را می دهم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: راهیابی به المپیک ریودوژانیروی برزیل را به ملت ایران قول می دهم چرا که علاوه بر صعود، تمام تلاش ما رفتن بر روی سکوی المپیک است.

معروف: قول راهیابی به المپیک را می دهم

به گزارش سرویس ورزشی باریش ، سعید معروف شامگاه شنبه در یک برنامه تلویزیونی افزود: امیدوارم سال جدید سالی پر خیر و برکت برای تمامی ملت ایران باشد و با دعای خیر آنها بتوانیم طلسم راهیابی به المپیک 2016 ریودوژانیرو را بشکنیم.

 

وی اظهار کرد: رشته والیبال طی چندین سال اخیر در بین ورزش گروهی و تیمی از محبوبیت و جایگاه خوبی برخوردار شده است و ما باید قدر و منزلت این موفقیت بزرگ را بدانیم.

 

معروف گفت: به عنوان کاپیتان تیم ملی والیبال افتخار می کنم که به کمک سایر ملی پوشان توانستیم در دل تک تک مردم ایران جایگاه ویژه ای برای خود باز کنیم و این امر وظیفه ما را در قبال پاسخگویی به لطف و محبت ملت ایران سنگین تر می کند.

 

وی افزود: امسال سال المپیک است و تمام تلاش ما صعود به بازی های المپیک ریو پس از 52 سال انتظار است و به طور یقین همه برای این اتفاق بزرگ لحظه شماری می کنند.

 

معروف که عنوان برترین ورزشکار مرد سال 94 را در نظر سنجی های مردمی کسب کرده است، ادامه داد: تندیسی را که در شب پایانی سال در این برنامه از ملت ایران گرفته ام، تا آخر عمر در نزد خود به یادگار نگه خواهم داشت چرا که مردم همیشه انرژی و انگیزه مثبتی به من بخشیده اند که این حس زیبا در جملات و کلمات نمی گنجد.

 

وی افزود: جدیت و سختگیری های که به عنوان کاپیتان در زمین بازی انجام می دهم لازم و ضروری است و وجود انسجام و هماهنگی در بین تک تک بازیکنان تیم ملی موجب شده تا والیبال به گل سر سبد رشته های ورزشی کشور تبدیل شود.

 

معروف گفت: امیدوارم با راهیابی به المپیک و کسب نتایج موفقیت آمیز در میادین مهم جهانی و بین المللی گوشه ای از الطاف و محبت های بی دریغ مردم والیبال دوست ایران را جبران کنیم.

به گزارش ایرنا، میر سعید معروف متولد 28 مهر ماه سال 1364 در محله خیابان عطایی ارومیه است و در دوران نوجوانی در رشته های دو و میدانی، بسکتبال و هندبال نیز فعالیت داشته است.

 

معروف والیبال را از تیم مقاومت ارومیه شروع کرده و سپس در تیم های پگاه، صنام، استقلال گنبد، سایپا، داماش، کاله آمل، شهرداری ارومیه، متین ورامین و زنیت کازان روسیه بازی کرده است.

 

وی در سال 80 وارد تیم ملی نوجوانان و در سال 84 به عضویت تیم ملی بزرگسالان در آمده است و نخستین ایرانی است که با حضور در معتبرترین لیگ والیبال روسیه به عناوینی چون قهرمانی در لیگ برتر این کشور و باشگاه های اروپا دست یافته است.

 

این بازیکن ارومیه ای هم اکنون به عنوان یکی از سه پاسور برتر جهان شناخته می شود و اکثر مربیان مطرح جهان توانایی های بالای او را تحسین کرده اند.

 

سعید معروف کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه در فصل 94 مقام سوم مشترک را به همراه تیم ثامن الحجج مشهد را کسب کرده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید