10:27|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1394 - 13:44
کد خبر: 2870

برای اسفند پر خاطره/ صدای مردم مظلوم در مجلس ، ذبح تبلیغاتی نمی شود

امروز قلم به دست گرفتم تا از اسفندی بنویسم که نامش برای همه ایرانیان به خصوص مردم خطه آذربایجان آشناست ، اسفندی که از جنگ تحمیلی تا سال 94 پر حاشیه بوده است.

برای اسفند پر خاطره/ صدای مردم مظلوم در مجلس ، ذبح تبلیغاتی نمی شود


بسم الله القاسم الجبارین
امروز قلم به دست گرفتم تا از اسفندی بنویسم که نامش برای همه ایرانیان به خصوص مردم خطه آذربایجان آشناست ، اسفندی که از جنگ تحمیلی تا سال 94 پر حاشیه بوده است.
اسفند یادآور جنگی است که مردانی از همین سرزمین با آغوشی باز به دیدار حق شتافتند.
اسفند سال 1362 و در عملیات خیبر ، حمید باکری و مهدی یاغچیان از لشگر عاشورا به مقام شهادت رسیده و مفقودالاثر گشتند و یکسال بعد از آن نیز در اسفند 1363 مهدی باکری فرمانده همان لشگر نیز در عملیات بدرهمچون سایر برادرانش مفقود و به مقام والای شهادت نائل شد
اینها خاطراتی است که با قلم زدن آنها اشک در چشم حلقه میزند و اسفند را ماه جنگ و جبهه و شهادت نشان می دهد.
اما موضوعی که امروز می خواهم از آن بنویسم جنگ و جبهه سال 94 است جنگی که برخی ها با خط بی بی سی و صدای آمریکا هم قطار شده و به جای اسلحه قلم برداشتند تا رزمنده های این اسفند را به گلوله بسته و همرزمان باکری ها و یاغچیان ها را ذبح تبلیغاتی کنند. اما ندانستند که همه این رزمنده ها آرزوی شهادت داشته و دارند و این را از همان سال 62 تا کنون ثابت کرده اند .
اشتباه محاسباتی آنها اینجا بود که نمی دانستند آذربایجان بیدی نیست که با این باد ها بلرزد و حملات انتحاری رسانه ای ضد انقلاب نه تنها تاثیری بر دید این مردم نخواهد داشت بلکه مردم آذربایجان می دانند که تاریخ ثابت کرده است ؛ آمریکا و انگلیس دشمنان قسم خورده این آب و خاکند و هیچگاه راضی به پیشرفت و سعادت مردم ایران اسلامی نشده اند.
این رسانه های معاند و کسانی که آب در آسیاب آنها می ریختند اشتباه دومشان اینجا بود که نمی دانستند هنوز تفکر انقلابی ریشه در اذهان این مردم دارد و همین تفکر چون سد محکمی ، هر کسی را که بخواهد به خطوط قرمزشان تخطی کند، از میدان بازی به در خواهد کرد.
خوش بحال شهیدان که رفتند و این جنگ تمام عیار تبلیغاتی را ندیدند که عده ای از جبهه خودی فشنگ و گلوله به دشمن می رساند.
تیرباران تبلیغاتی علیه نادر قاضی پور توسط دشمن و دستان داخلی شان ، نه تنها وی را از کارهایش باز نگذاشت بلکه او را مصمم تر به انجام امورات مردم کرد.
به عنوان یک فعال سیاسی هر وقت رادیو فرهنگ را در 7 جلسه مجلس شورای اسلامی بعد از انتخابات ، گوش می دادم به جرأت می گویم روزی نبود که حرفش را بانام خدا آغاز و حقوق مردم و مظلومین را مطالبه نکرده باشد و همان یا حسین همیشگی اش در صحن علنی مجلس طنین انداز نشود.
در این چند روز به این فکر می کردم که چرا عده ای باید با یک فیلم ساخته ، تقطیع و کوتاه شده این قدر شانتاژ علیه نماینده ای بوجود بیاورند که با رای قاطع مردم وارد مجلس شورای اسلامی شده است ، بالاخره به این نتیجه می رسم که قاضی پور همان صدای رسای مردم در مجلس است و جز حق و حقوق مظلومان و کارگران و کشاورزان چیزی بر زبان نیاورده و هر قانونی که علیه این اقشار جامعه باشد به شدت در مقابل آن خواهد ایستاد و مصداقش هم در همین روزهای اخیر که در کمیسیون تلفیق تبصره هایی که به ضرر مردم تمام می شد را حذف کرد.
حرف ، حرف مردم است و شاخصه های بازی های کثیف سیاسی در این قاموس نمی گنجد چرا که مردم به خوبی واقفند چه کسانی خدمت به آنها را در اولویت قرار داده و از زندگی شبانه روزی خود برای آنها گذشته است
رهبر معظم انقلاب آذربایجان را سر ایران می دانند و همین موضوع وظیفه بیشتری بر گردن مردم این خطه می گذارد سر ایران بودن یعنی ایستادن در برابر دشمنانی که برای این کشور نقشه های فراوانی کشیده اند.
اما باز هم برایم سوال است که چرا وجود آذربایجانی مقتدر برای عده ای ازداخل کشورمان که هیزم آتش دشمن را می افزایند ، سخت و دردناک است البته ناگفته نماند که پاسخ این سوال کاملاً واضح و مبرهن است چرا که عمق ماجرا خبر از بازی کثیف سیاسی می دهد و با هر دیدگاه سیاسی می توان به آن پاسخ داد.
به صراحت می توان گفت عده ای نمی توانند تحمل کنند که نماینده آذربایجان در برابر همه این هجمه ها ایستادگی کرده و همچنان دفاع از حقوق مظلومین را در مجلس شورای اسلامی فریاد می زند.
باید از این دوستانی که در پازل دشمنان ایران اسلامی و آذربایجان ایران بازی می کنند پرسید که اگر قاضی پور هم کت شلوار و عینک دیپلماتی و پول های میلیاردی را به حق و حقوق مردم ، فریاد های مظلومین و یا حسین ترجیح می داد باز هم چنین اتفاقی می افتاد . همه می دانند که این قاضی پور آذربایجان است و همچنان تا نفس آخرش در دفاع از مردم خواهد ایستاد
در پایان ضمن آرزوی توفیق و طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و آرزوی موفقیت برای نیروهای مسلح کشورمان که امنیت جان و مال و ناموس مردم این خاک پاک به دستان آنها تامین می شود جا دارد که از هیئت های محترم اجرایی و شورای محترم نگهبان به دلیل نظارت دقیق بر انتخابات و سرانجام تایید آن ، تقدیر و تشکر نمایم چرا
که شورای محترم نگهبان با اقتدار و عزت در برابر زیاده خواهی و شانتاژ های برخی افراد معلوم الحال ایستادگی کرد.


فان حزب الله هم الغالبون
الهم احفظ لنا سیدنا و قائدنا الامام خامنه ای
متین منتظمی

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید