20:57|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 18 اسفند 1394 - 10:40
کد خبر: 2760

طی شش ماه سال 95؛ پارک سلامت در ارومیه ایجاد می شود

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: پارک سلامت ارومیه در شش ماهه نخست  سال 95 و همزمان با هفته دولت در ارومیه  افتتاح می‌شود.

طی شش ماه سال 95؛ پارک سلامت در ارومیه ایجاد می شود

به گزارش  باریش ؛ رضا جوان‌ کیا  با اشاره به پروژه پارک سلامت ارومیه، اظهار کرد: در این پروژه پیست دوچرخه‌سواری، چرخ و فلک 32 متری و مسجدی با معماری خاص سنتی ساخته شده، كه در نوع خود پارکی نمونه محسوب می‌شود.

 وی با اشاره به سایر پروژه‌های مهم سال آینده گفت: پروژه‌ های تکمیلی تقاطع مولوی و زیرگذر مدرس و نیز پروژه تراموای شهری ارومیه که کمترین آسیب زیست محیطی را داشته و از بابت حمل و نقل عمومی تاثیر بسیار و کمترین تبعات اجتماعی را دارد برای سال آینده پیش‌بینی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه با اشاره به رینگ دوم کمربندی ارومیه ، ابراز کرد: اگر این پروژه در سال آینده اجرایی شود، كه با اجراي آن60 درصد ترافیک هسته مرکزی شهر ارومیه را از مرکز شهر به رینگ‌های اول و دوم منتقل می‌کند.

وی  از راه اندازی پروژه شهربازی ارومیه طی آینده نزدیک  خبر داد و افزود: این پروژه با رقم 25 میلیارد تومان در حال اجرا بوده و تجهیزات آن از کشور ایتالیا وارد شده است و طي ده مرحله وارد شهر ارومیه می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید