04:38|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 17 اسفند 1394 - 12:10
کد خبر: 2740

انتقاد سیدعباسی از غیبت تیم والیبال ثامن

جهانگیر سیدعباسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: من شخصا در مورد این موضوع که در بازی برگشت به مشهد برویم یا خیر، تصمیم نمی گیریم.

انتقاد سیدعباسی از غیبت تیم والیبال ثامن

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با انتقاد به عدم حضور باشگاه ثامن خراسان در ارومیه برای انجام بازی رده بندی گفت: از نظر من غیبت یک باشگاه در این مرحله حساس لیگ به معنی انصراف از مسابقات است. با این حال برای انجام بازی بعدی تابع دستور باشگاه هستم.

 

جهانگیر سیدعباسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: من شخصا در مورد این موضوع که در بازی برگشت به مشهد برویم یا خیر، تصمیم نمی گیریم. ما طبق اعلام باشگاه تمرینات خود را ادامه می دهیم. چون تیم مشهد برای انجام بازی رده بندی به ارومیه نیامده و هنوز تکلیف بازی بعدی مشخص نیست، قدری تمرینات تیم تق و لق است. به نظر خودم در شرایطی که تیم مشهد برای بازی اول به شهر ما نیامده، رفتن ما هم در بازی برگشت معنی ندارد. باز هم می گویم باشگاه در این باره تصمیم می گیرد.

 

وی ادامه داد: من فکر می کنم اصلا نیامدن و نرفتن در این سطح از لیگ قشنگ نیست. در این مرحله عدم حضور یعنی انصراف. با این حال حقیقتا وقتی باشگاه اعلام کرد که کار را ادامه دهید ما نیز تمرینات تعطیل نکردیم. البته من درک می کنم احتمالا مشهد هم مثل ما مشکلاتی داشته باشد اما بازی رده بندی مهمترین مرحله لیگ است. کاش طور دیگر اعلام می کردند و اصلا فرمول دیگری برای این مرحله لحاظ می شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید