11:13|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1394 - 18:28
کد خبر: 2730

۱۲ میلیارد از درآمدهای استانداری آذربایجان غربی به خزانه واریز نشده است/ اتفاقات رخ داده دراستانداری آذربایجان غربی تبعیض بود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود ۱۲ الی ۱۳ میلیارد از در آمدهای استانداری آذربایجان غربی به خزانه واریز نشده است، گفت: بیشترین بحث ما در این تحقیق و تفحص نگرانی افزایش فاصله طبقاتی است.

۱۲ میلیارد از درآمدهای استانداری آذربایجان غربی به خزانه واریز نشده است/ اتفاقات رخ داده دراستانداری آذربایجان غربی تبعیض بود

قاضی پور: 12 میلیارد از درآمدهای استانداری آذربایجان غربی به حساب دولت واریز نشده است/ اتفاقات رخ داده دراستانداری آذربایجان غربی تبعیض بود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود 12 الی 13 میلیارد از در آمدهای استانداری آذربایجان غربی به خزانه واریز نشده است، گفت: بیشترین بحث ما در این تحقیق و تفحص نگرانی افزایش فاصله طبقاتی است.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در خصوص قرائت گزارش تحقیق و تفحص از استانداری تهران، فارس و آذربایجان غربی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بحث مورد نظر ما موضوع شفاف‌سازی مالی بود که برای ما خیلی مهم است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معیشت مردم به صورت ویژه مدنظر قرار دارد، بیان کرد: بیشتر مسائل، مربوط به درآمدهایی بوده است که از بازارچه های مرزی و معابر مرزی به دست آمده ولی به خزانه واریز نشده بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعضی از برداشت‌هایی که از حساب های بانکی انجام شده بود که اسناد حسابدرای نداشتند و این مربوط به استانداری آذربایجان غربی بوده است.

قاضی‌پور با بیان اینکه در مجلس به این موضوعات تذکر داده و سوالات خود را مطرح کرده بودیم، گفت: یکی از وظایف اصلی نمایندگان بعد از قانونگذاری، بحث نظارت است. نظارت اعم از تذکر، سوال ، تحقیق و تفحص و استیضاح است.

وی با بیان اینکه مردم مشکلات خود پیرامون عملکرد استانداری را به ما انتقال می دادند، تصریح کرد: بیشترین بحث ما در این تحقیق و تفحص نگرانی افزایش فاصله طبقاتی است. اگر منابع وجود ندارد، ظلم علی السویه، عدالت است ولی تبعیض عین ظلم است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که از حق و حقوق ملت دفاع کنیم و عدالت را تحقق ببخشیم، اظهار داشت: بیشتر اتفاقات رخ داده دراستانداری آذربایجان غربی تبعیض بود.

قاضی پور افزود: کسانی صاحب نان و نوایی شده بودند که به آقایان نزدیکتر بودند. طبق قانون باید هر درآمدی به خزانه واریز می شد ولی این در آمدها به خزانه واریز نشده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزان در آمدهایی که به خزانه واریز نشده است، گفت: حدود 12 الی 13 میلیارد در آمدهایی بوده که به خزانه واریز نشده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید